جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی شهرستان کوهبنان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی شهرستان کوهبنان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند
همزمان با هفته دفاع مقدس خادمیاران رضوی کوهبنان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولان شهرستان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، خانواده معزز شهدا و خادمیاران رضوی قبور مطهر شهدا را عطر افشانی کردند .

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جعفری، امام جمعه شهرستان کوهبنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: خدمت به مردم بالاترین عبادات است و شهدای ما نیز با فداکاری و در نهایت اخلاص و ارادت صادق جان خود را فدا کرده و از میهن و سرزمین خود دفاع کردند .

وی با بیان سیره امیرالمومنان(ع) که در نیمه های شب کیسه‌های غذا را بر دوش می‌کشیدند تا خدمتی به نیازمندان انجام دهند تصریح کرد: طبق دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقدام به کمک های مومنانه در سراسر کشور، خادمیاران رضوی با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و لبیک به فرمان رهبری تعداد ۱۸۳ بسته ارزاق معیشتی در هفته دفاع مقدس تهیه و توزیع کردند .

وی ادامه داد: این بسته‌های غذایی به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و هفت شهید گمنام این شهرستان بوده است .

گفتنی است، قرائت زیادت عاشورا و مرثیه سرایی در سوگ شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *