پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای خون خادمیاران تهرانی در سالروز شهادت امام رضا(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای خون خادمیاران تهرانی در سالروز شهادت امام رضا(ع)
در سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه دوازده تهران خون خود را اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، در سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه دوازده با همکاری هیئت محبان الزهرا(س) و با هماهنگی به عمل آمده با سازمان انتقال خون شهر تهران یک اکیپ واحد سیار انتقال خون در حسینه مذکور مستقر و خادمیاران و عزاداران امام رئوف خون خود را اهدا کردند.

مسئول کانون مداحی آستان قدس رضوی منطقه دوازده به همراه جمعی از مداحان با پرچم متبرک در این مراسم معنوی حضور یافته و خون خود را اهدا کردند.

ابوالفضل آهنگر، مسئول کانون مداحی آستان قدس رضوی منطقه دوازده ضمن تقدیر و تشکر از اکیپ واحد سیار انتقال خون گفت: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر نیاز به فرآورده‌های خونی و کمبود ذخایر خونی، خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه دوازده نیز با هماهنگی مسئولین حسینه محبان الزهرا(س) تصمیم گرفتن با اهدای خون سهمی در نجات جان بیماران داشته باشند.

علی یوسفی، مسئول اکیپ واحد سیار خون نیز ضمن دعوت از همه برای اهدا خون و تاکید بر این که خط و مشی سازمان انتقال خون تهیه خون سالم و کافی است گفت: در همین راستا با هماهنگی‌های لازم و با رعایت پروتکل‌هاب بهداشتی در این حسینه حضور  یافته و از اهدا کنندگان سه فاکتور خون تهیه کردند.

وی با بیان اینکه پلاکت، پلاسما و گلبول قرمز که می‌تواند جان سه بیمار را نجات دهد افزود: از آنجایی که در تمامی واحدهای انتقال خون پروتکل‌های بهداشتی دقیقا رعایت می‌شود جای نگرانی برای حضور و اهداکنندگان خون نیست و از تمامی کسانی که می‌توانند این کار خدا پسندانه را انجام دهند دعوت می‌شود تا در مراکز اهدا خون مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، این مراسم از ساعت 9 صبح تا ساعت ۱۵ ادامه یافت و جمعی از خادمیاران کانون مداحی آستان قدس رضوی به مدح حضرت رضا(ع) پرداخته و خون خود را اهدا کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *