پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمان رضوی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر در زاهدان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمان رضوی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر در زاهدان
ا حضور خدام رضوی در استان سیستان و بلوچستان کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهید شاخص امر به معروف و نهی از منکر در این استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، با حضور کاروان زیر سایه خورشید در زاهدان، خادمان بارگاه منور رضوی با حضور در منزل شهید امر به معروف استان با خانواده وی دیدار کردند.

در این دیدار که با همکاری معاونت رسانه، فرهنگ سازی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان انجام شد، خادمان حرم رضوی با همراهی شماری از مسئولان فرهنگی در منزل خانواده شهید جواد نیک گو حضور یافته و ضمن دیدار با والدین ایشان یاد آن شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع)، مولودی خوانی و اهداء هدایای تبرکی حرم علی ابن موسی الرضا(ع) توسط خادمان ثامن الحجج از برنامه هایی بود که در این دیدار صورت گرفت.

شایان ذکر است، شهید جواد نیک گو در یک مکان عمومی اقدام به اقامه فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر کرد که توسط افراد شرور مورد حمله قرار گرفت و شهد شیرین شهادت را نوشید.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *