چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / امام جمعه کرمانشاه : زحمات پرستاران برای نجات جان مردم بسیار ارزشمند است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / امام جمعه کرمانشاه : زحمات پرستاران برای نجات جان مردم بسیار ارزشمند است
امام جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر از زحمات پرستاران مخصوصا در ایام شیوع کرونا، گفت: پرستاران در چشم مردم عزیز بودند و در این ایام نیز عزیزتر شدند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار خادمیاران رضوی با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه طی مراسمی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تجلیل کردند.
آیت الله علما در این دیدار اظهار داشت: زحماتی که شما پرستاران در حفظ جان بیماران با جان و دل انجام می ‌دهید، بسیار ارزشمند است و خداوند پاداش زحمات شما را عطا می‌فرماید.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: قرار دادن نام پرستاران به عنوان مجاهد از سوی مقام‌ معظم رهبری بسیار با اهمیت است.
وی افزود: بسیاری از افراد و نهادها در این ایام کمک حال مردم بودند و در رأس آن ها حضرت رضا(ع) کمک کرد، همانطور که در زیارت نامه حضرت آمده، ایشان امام الرئوف هستند و در تمام حالات و مواقع رئوفانه دستگیری می کنند. خادمیاران رضوی هم به همین واسطه خدمات ارزشمندی داشتند.
لازم به ذکر است در این مراسم، دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و سید محمد جعفر امامیان دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه نیز به جهت قدردانی از زحمات و تلاش های پرستاران و همچنین گزارش خدمات صورت گرفته، مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *