پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خدام رضوی با کارگران کارخانه سامان فولاد بیرجند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خدام رضوی با کارگران کارخانه سامان فولاد بیرجند
کاروان اعزامی زیر سایه خورشید با حضور در کارخانه سامان فولاد بیرجند، با کارگران و مسئولین این کارخانه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی، کاروان اعزامی زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک حرم رضوی در کارخانه سامان فولاد بیرجند حضور یافتند.

کارگران زحمتکش این کارخانه با اشک شوق از خادمین امام رضا(ع) استقبال کرده و از پرچم سبز حرم تبرک جستند و از دست سفیران امام رضا(ع) تبرکی دریافت کردند.

حجت الاسلام علیرضا رحیمی، مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در دیدار با کارگران این کارخانه با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) گفت: همت بلند شما کارگران و مهندسان کشور است که در برخی از عرصه اقتصادی موفق هستیم.

وی اهل بیت(ع) را پايه های استوار دين و ستون های محكم يقين برشمرد و عنوان کرد: امروز ما جیره خوار اهل بیت (ع) هستیم و این امر به ما در طول زندگی انرژی می‌بخشد.

 وی با تاکید بر اینکه کارگران قوت قلب نظام اسلامی هستند، گفت: امروز کارگران چرخه اقتصاد را با تمام بدعهدی دشمنان می چرخانند چرا که دشمن همیشه به دنبال متوقف کردن این چرخ ها هستند.

 حجت الاسلام رحیمی خطاب به کارگران افزود: کارگران در طول تحریم های دشمن علیه انقلاب، با تمام وجود در مقابل تحریم ها ایستاده اند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *