پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن میلاد امام رضا(ع) و تجلیل از جانباز مبارکه ای

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جشن میلاد امام رضا(ع) و تجلیل از جانباز مبارکه ای
مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) و تجلیل از جانباز سرافراز حجت الاسلام علیرضا کیانی و دیدار با خانواده شهدا در شهر مبارکه اصفهان در قالب طرح «چهارشنبه های امام رضایی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مراسم چهارشنبه امام رضائی با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی(ع)  در پارک ساحلی سرارود مبارکه برگزار شد.

، حجت الاسلام سید مهدی موسوی، امام جمعه شهرستان مبارکه در این مراسم با اشاره به ویژگی های امام معصوم با حدیثی از امام صادق(ع) نقش امام معصوم را در ميان مردم بيان کرد و گفت: امام امين خدا و مردم است، امام بهترين رفيقي است كه فقط به خاطر منفعت مأمومين رفيق است نه منفعت خويش.

وی بیان کرد: امام از هر برادر و مادري مهربان تر است چرا كه محبت بستگان عاطفي است و نوعاً در پي سعادت انسان نيستند اما امام دلسوزي است كه تلاش مي كند پيروان خويش را به سعادت ابدي و جاودانه برساند، علاوه بر اين كه در همين دنيا و آغاز عالم آخرت يعني برزخ دستگير انسان و انيس و مونس اوست.

در پایان مراسم به منظور ارج نهادن به مقام شامخ ایثار و فداکاری های این جانباز سرافراز هدایایی به اینشان اهدا شد.

  این مراسم با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی مبارکه، امام جمعه محترم شهرستان، رئیس بنیاد شهید و جمعی از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس از گردن های عاشورا و امام حسین(ع) برگزار شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *