شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدا عضو دختر ۹ ساله جمی به چشمان جانباز جنگ تحمیلی روشنایی دوباره بخشید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدا عضو دختر ۹ ساله جمی به چشمان جانباز جنگ تحمیلی روشنایی دوباره بخشید

 

اعضای کانون خدمت رضوی شهرستان جم با حضور در منزل محمدرضا مهرابی پدر آناهیتا مهرابی دختر ۹ساله جمی که با اهدای اعضای بدنش به چندین نفر زندگی دوباره بخشید، از این خانواده تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بوشهر، حسین مصلحی پور، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان جم در جمع خانواده ایثارگر مهرابی اظهار داشت: با نهادينه شدن فرهنگ اهداي عضو و پيشرفت ‌هاي پزشكي روز به روز اميد به زندگي در ميان بيماران نيازمند در كشور بيشتر مي شود.

وی ادامه داد: اهداي عضو نشانه فهم و شعور جامعه و خانواده هاي اهداكننده است كه اميد به زندگي در ميان بيماران نيازمند را بيشتر می کند.

مصلحی پور افزود: با توجه به اينكه هزينه هاي درمان بيماران نيازمند پيوند عضو از جمله بيماران كليوي و دياليزي براي دولت و خانواده هاي آن ها سنگين است، اهداي عضو علاوه بر كاهش آلام اين بيماران، بسياري از هزينه ها را براي آنان حذف مي كند.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان جم تاکید کرد: اهدای عضو در اين شهرستان به تدريج در حال تبديل شدن به يك فرهنگ است و اين امر باعث شده خیلی از خانواده های شهرستان جم در این امر خیر شرکت کنند.

محمدرضا مهرابی پدر آناهیتا نیز گفت: به محض شنیدن این خبر از دکتر معالج ایشان در بیمارستان نمازی شیراز که دختر ما بیشتراز ۵ یا ۶ ساعت دیگر زنده نیست و با مشاوره دکتر جهت اهدای عضو هم خودم و هم همسرم تصمیم گرفتیم اعضای بدن دردانه عزیزمان را اهدا کنیم و خوشحالیم ۱۱ عضو بدن او جان تازه ای به ۱۱ نفر دیگر در این کشور بخشیده است.

پدر آناهیتا اظهار داشت: زیباترین و با ارزش ترین اهداء عضو بدن دخترم قرنیه چشم او است که به یک جانباز جنگ تحمیلی بخشیده شد که بعد از‌۳۰ سال ایشان می تواند، فرزندان و نوه هایش را ببیند.

در پايان اين مراسم از سوی کانون خدمت رضوی شهرستان جم از اعضاي خانواده مهرابی با اهداء قطعه ای فرش متبرک امام رضا، گل های ضریح مطهر، نمک و نبات و لوح سپاس تجليل شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *