شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران زنگی آبادی محافل مجازی انس با قرآن برگزار می کنند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران زنگی آبادی محافل مجازی انس با قرآن برگزار می کنند
با آغاز ماه پرفضیلت رمضان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، خادمیاران رضوی شهرستان زنگی آباد کرمان محافل انس با قرآن کریم را به صورت مجازی برپا می کنند.

عبدالحمید زنگی آبادی، مسئول کانون محله ای منطقه زنگی آباد در گفتگو با آستان نیوز بیان کرد: با فرا رسیدن ماه بندگی خدا، به مهمانی رب الکعبه ای دعوت شده ایم که خوان کرمش همواره گسترده و ابواب رحمتش همیشه گشوده و برکت ماه مبارک رمضان به اندازه ‌ای است که خداوند فرموده حتی اگر یک آیه از قرآن کریم بخوانید، ثواب آن هزاران برابر است. تلاوت قرآن علاوه بر تأثیرات مثبت در زندگی دنیوی فرد، در زندگی اخروی او نیز تأثیرات مطلوبی دارد.
وی از همت خادمیاران رضوی مهدالرضا(ع) منطقه زنگی آباد یاد کرد و افزود: شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به صورت حضوری و عمومی در ماه رمضان ممانعت کرده اما خادمان امام هشتم(ع) با برگزاری جمع خوانی قرآن کریم به صورت مجازی، آیات نورانی کلام وحی را مهمان خانه های مردم کرده اند .
زنگی آبادی در تشریح چگونگی روند برگزاری محفل مجازی قرآن گفت: آدرس صفحه پخش آنلاین تلاوت قرآن کریم در آپارات به آدرس http://www.aparat.com/h.babalhavaej/live از طریق فضای مجازی به انتشار گذاشته شده و هر روز از ساعت ۱۷ به مدت یک ساعت جزء خوانی قرآن مجید و سپس برنامه تفسیر قرآن کریم توسط متخصصین در این حوزه برای مخاطبان از محل حسینیه باب الحوائج(ع) شهرستان زنگی آباد ارائه می شود .
گفتنی است هر روز در طول اجرای برنامه ها یک سوال قرآنی به صورت زیرنویس در اختیار مخاطبان قرار داده می شود و از میان کسانی که پاسخ صحیح را داده باشند به قید قرعه به دو نفر هدایایی تقدیم خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *