سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام آمادگی حوزه هنری خراسان جنوبی برای همکاری با خادمیاران رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اعلام آمادگی حوزه هنری خراسان جنوبی برای همکاری با خادمیاران رضوی
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در ديدار با دبیر کانون های خدمت رضوی در استان ضمن معرفی ظرفيت‌‌ ها و توانمندی‌‌ های اين برای همكاری ‌های متقابل اعلام آمادگی كرد.

به گزارش آستان نیوز از خراسان جنوبی، نشست دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی با حوزه هنری استان برگزار شد و اجرای همكاری مشترک بین آن ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
محمدعلی ابراهیمی در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت به جامعه هدف خادمیاران رضوی تنها در قالب کمک های معیشتی نیست، گفت: کانون های خادمیاری در حوزه های تخصصی مختلف از جمله شعر و ادب، تبلیغی، جهادی، ایثار و شهادت، مشاوره و مددکاری و… خدمت رسانی می کنند.
مسئول کانون ‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه توجه به شعر آیینی می تواند دل ها را به جانب ائمه اطهار(ع) سوق دهد، افزود: از 2 ماه قبل گروه سرود شمیم رضوی توسط کانون تبلیغی خدمت رضوی در استان تشکیل شد و تا کنون جلسات مذهبی و خطبه خوانی اجرا کردند.
وی خاطرنشان کرد: زمینه همکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی با حوزه هنری استان در بحث زیارت، ایثار و شهادت و ازدواج جوانان فراهم است.

حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی از گروه‌های سرود
مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی نیز ظرفیت خدمت رضوی در استان را فرصت ارزشمندی دانست و اظهار کرد: از سال ها قبل با کانون شعر و ادب خدمت رضوی در جهت ارتقای شعر آیینی همکاری داشته ایم.
وی برای حمایت از گروه های سرود با هدف ترویج سیره اهل بیت(علیهم السلام) اعلام آمادگی کرد و افزود: حوزه کتاب و کتابخوانی و ایثار و شهادت نیز برای حوزه هنری اهمیت ویژه ای دارد و در این خصوص نیز زمینه همکاری مشترک فراهم است.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی مطرح کرد: فعالیت های مختلف همراه با آرمان ها و سیره ائمه اطهار علیه السلام در جامعه بسیار تاثیرگذار است.
کریمیان برای اجرای برنامه در مناسبت های خاص ملی و مذهبی توسط حوزه هنری خراسان جنوبی در حرم رضوی اعلام آمادگی کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *