پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۱۰ هزار سفره در تهرانی به رزق رضوی متبرک شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۱۰ هزار سفره در تهرانی به رزق رضوی متبرک شد
سرپرست کانو‌ن‌های خدمت رضوی استان تهران از توزیع ۱۱۰ هزار سبد غذایی در راستای پویش سفره مهر رضوی خبر داد.

علیرضا جانه سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه توزیع ۱۱۰ هزار بسته‌ معیشتی در راستای اجرای پویش سفره مهر رضوی که در مصلای بزرگ تهران برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با کمک تولیت آستان قدس رضوی اجرا شد و تعداد ۸۸۸ هزار بسته در سراسر کشور تهیه و به نیازمندان شناسایی شده اهدا می‌‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۰ هزار بسته به استان تهران اختصاص داشت که با کمک خیرین و خادمیاران مناطق تهران و شهرستان‌ها به خانواده‌هایی که تحت حمایت هیچ نهادی نبوده و جزء دهک اول درآمدی هستند، توزیع می‌‌شود.

سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران گفت: مرحله اول این پویش در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد و در این مرحله نیز بسته‌های ارزاق شامل ۱۴ قلم کالای اساسی به‌ عنوان عیدانه در عید سعید فطر به ‌دست خانواده‌های شناسایی شده می‌رسد.

جانه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم، این طرح در مراحل بعدی به خصوص در دهه کرامت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود ۳۰ هزار خادمیار رضوی در استان تهران، تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران جهت اهدای کمک‌های خود می‌توانند با دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در مناطق ۲۲ گانه و شهرستان‌های استان تهران ارتباط داشته و نذورات خود را اهدا کرده و در سفره کرامت امام رضا(ع) شریک شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *