پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مرقد شهدای گمنام ارزوئیه غبارروبی شد.

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مرقد شهدای گمنام ارزوئیه غبارروبی شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه از تجدید میثاق خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت با آرمان های شهدا در لیالی قدر خبرداد .

حجت الاسلام والمسلمین حسین کمال پیمان، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه در گفتگو با  آستان نیوز از کرمان بیان داشت: انس بن مالک از پیامبر(ص) نقل کرده که فرمودند: ماه مبارک رمضان به شما رو آورده است و در این ماه شبی است که برتر از هزار ماه است و هر کس از فیض شب قدر محروم گردد، از تمام خیرات  بی‌نصیب مانده است و محروم نمی‌ماند از برکات شب قدر، مگر کسی که خویشتن را محروم کرده است.
کمال پیمان افزود: شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بیداری دل‌ها و بازگشت به سوی پروردگار است. چرا که در این شب‌ها بندگانی با زمزمه‌های یا رب و الغوث گفتن سنگر دیگری از عبادت را برای خود می‌سازند.
وی ادامه داد: کسی نمی داند شهدا در کدامین شب قدری تقدیر شهادتشان مقدر شد. شاید در یکی از این شب‌های قدر در گوشه‌ای با خود خلوت کرده و از امام زمان‌شان تقدیر بودنشان در جبهه را خواستند تا در همین دنیا قطعه‌ای از بهشت را همراه با جلوه‌ای از بهشتیان درک کنند. آن‌ها در میدان انجام تکلیف و عشق به خدا آسمانی شدند و به مقام شهادت که بالاترین مقام بود، رسیدند.
کمال پیمان ادامه داد: خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه در شب بیست و یکم ماه رمضان همزمان با شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام مزار شهدای گمنام را غبارروبی کرده اند و تعداد ۳۵۰ پرس غذای گرم را بین نیازمندان توزیع کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *