چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه خدمات آموزشی بصورت مجازی به زوج‌های جوان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ارائه خدمات آموزشی بصورت مجازی به زوج‌های جوان
با توجه به عدم اجرای برنامه‌های اردویی و آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا خدمات آموزشی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی بصورت مجازی ارائه می‌شود.

 به دنبال لغو شدن برنامه‌های اردویی و آموزشی زوج‌های جوان به دلیل شیوع ویروس کرونا مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی خدمات آموزشی خود را به زوج‌هایی که عضو طرح «زندگی به سبک رضوی» هستند، به صورت مجازی ارائه خواهد کرد.
این طرح آموزشی از فروردین ماه آغاز و تا پایان خرداد سال 99 ادامه می‌یابد و در این مدت کلاس‌های مجازی با عناوین«خانواده با نشاط»، «نقش‌ها و مسئولیت‌ها»، «ارتباط موثر تعامل سازنده» و «سازگاری و مدارا در زندگی» به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
در حال حاضر 10 گروه آموزشی عضو طرح زندگی به سبک رضوی هستند که با اجرا شدن طرح آموزشی مجازی هر گروه در هر ماه از یک سرفصل آموزشی بهره مند خواهند شد.
همچنین در این مدت پشتیبانی و ارتباط مستمر با زوجین از طریق تماس تلفنی به صورت هفته‌ای توسط پشتیبان‌ها و خادمیاران رضوی دنبال خواهد شد.
یادآوری می‌شود؛ طرح زندگی به سبک رضوی در راستای افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زائران و مجاوران به ویژه زوج‌های جوان که آغاز زندگی خود را با حضور در کنار مضجع حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شروع می‌کنند از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به مرحله اجرا گذاشته  شده است.

منبع : آستان نیوز تصویر علیرضا صفرزاده

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *