شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی « شیوه های تربیتی امام سجاد(ع)» برگزار می‌شود ( محمد جواد مشهدی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی « شیوه های تربیتی امام سجاد(ع)» برگزار می‌شود ( محمد جواد مشهدی )
* علاقمندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات سایت حرم مطهر رضوی به آدرس:razavi.aqr.ir و پاسخ به سوالات یکی از برندگان این مسابقه فرهنگی باشند.
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سرسعادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مسابقه فرهنگی«شیوه های تربیتی امام سجاد(ع)» از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

این مسابقه به منظور گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت امام زین العابدین(ع) و اعیاد ماه شعبان توسط اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده است.
سوالات این مسابقه فرهنگی از جلسه درس‌هایی از قرآن که توسط حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با موضوع سیره امام سجاد(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی بیان شده منتخب شده است.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات سایت حرم مطهر رضوی به آدرس:razavi.aqr.ir و پاسخ به سوالات یکی از برندگان این مسابقه فرهنگی باشند.
مهلت شرکت در این مسابقه 10 اردیبهشت سال جاری می‌باشد. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی 3000802222 به اطلاع برندگان می‌رسد. همچنین برای برندگان این مسابقه جوایز فرهنگی و متبرک از سوی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.
روش‌های ارائه پاسخنامه شامل؛ ارسال به سامانه پیامکی مذکور و مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی:razavi.aqr.ir است.
یادآور می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *