پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / منتظران ظهور از طریق شبکه‌های سیما به زیارت حضرت رضا(ع) رفتند ( عکس از حمید فرش باف )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / منتظران ظهور از طریق شبکه‌های سیما به زیارت حضرت رضا(ع) رفتند ( عکس از حمید فرش باف )
در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، منتظران ظهور و شیفتگان حضرت رضا(ع) از طریق آنتن شبکه‌های مختلف به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

ماه شعبان به نیمه رسید و بشریت شوق وصف ناپذیری در انتظار تولد مولودی دارد که قرن‌هاست با توسل و ایمان منتظرند تا روزی برسد که مولایشان بشارت آزادی را برایشان به ارمغان بیاورد.
در این شب فرخنده و در حالی که تمامی اماکن مذهبی کشور درهای خود را به واسطه وجود بیماری عالم‌گیر به روی زائران خود بسته‌اند، آستان مقدس رضوی از طرق مختلف ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده بود تا زائران و دلدادگان حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) دل‌های خود را روانه این بارگاه منور کنند و با توسل به امام رئوف، ایشان را واسطه قرار دهند تا گل نرگس پرده غیبت را بشکافد و روی ماهش را به جهانیان بنماید.
در شامگاه میلاد حضرت مهدی(عج) نیز با مشارکت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری و رسانه ملی، مخاطبان شبکه‌های مختلف سیما از راه دور زائر بارگاه منور رضوی می‌شوند.
ویژه برنامه‌های شب میلاد از ساعت 18:30 با ویژه برنامه اذانگاهی «نورالهدی» از سیمای خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت. شبکه افق سیما نیز از ساعت 19:50 تا 20:10 با زیارت آل یاسین و دعای فرج میهمان منازل مخاطبان خواهد بود.
از دیگر برنامه‌هایی که شامگاه نیمه شعبان پخش خواهد شد ویژه برنامه «حریم امن» است که با اجرای میثم آقابیگی از شبکه قرآن پخش خواهد شد. همچنین ویژه برنامه «مخاطب خاص» نیز با اجرای رسالت بوذری از ساعت 22:30 تا 24 از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.
شبکه الکوثر نیز در این شب از ساعت 22:30 تا 23:30 با ویژه برنامه «شمس الشموس» به پخش برنامه می‌پردازد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *