پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فضای مجازی؛ کانال ارتباطی کتابخانه‌ها و اعضاء شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / فضای مجازی؛ کانال ارتباطی کتابخانه‌ها و اعضاء شد
کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان ها، با ایجاد گروه در فضای مجازی، پل ارتباطی را میان اعضاء خود و منابع کتابخانه برقرار کردند.

 10 کتابخانه از 13 کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان ها، به دلیل محدودیت‌هایی که در دوران شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور ایجاد شده است، با ایجاد گروهی در پیام‌رسان بله با نام «مدیریت خدمات مجازی» و به عضویت در آوردن اعضاء خود، به تبادل اطلاعات مختلف علمی و آموزشی اقدام کردند.
یک جرعه کتاب: نکات برجسته کتب، یک جرعه شعر: اشعار منتخب شعرا، نکات تربیتی، آداب و رسوم، آشپزی و غذای محلی، بازی‌ها و بازی محلی، پرورش گل و گیاهان دارویی، داستان کوتاه، روایت مقاومت و زندگی‌نامه شهدا، سخن بزرگان و دلنوشته، معرفی مشاهیر، کتاب صوتی، ضرب‌المثل، معرفی کتاب، یک جرعه سلامتی: نکات بهداشتی و سلامتی و نکات مذهبی و دینی، بخشی از مطالبی است که توسط کتابداران در این گروه به مخاطبان عرضه می‌شود.
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان بیرجند، تربت حیدریه و وزیری یزد نیز به صورت مستقل به ایجاد گروه برای ارتباط با مخاطبان خود در پیام‌رسان بله اقدام کردند.
گفتنی است کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها، در ایام قرنطینه با ایجاد فضایی کاملا ضدعفونی شده و همچنین تدبیر در تسهیل دسترسی مخاطبان به منابع، آمادگی دارند هر زمان با اعلام بازگشایی مکان‌های عمومی، ارائه خدمات به اعضاء خود را از سر گیرند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *