پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری اولین جلسه آموزش مجازی خادمیاران خانواده رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری اولین جلسه آموزش مجازی خادمیاران خانواده رضوی
اولین جلسه آموزش مجازی خادمیاران خانواده رضوی مشهد ویژه پشتیبانان زوجین شرکت کننده در طرح «زندگی به سبک رضوی» به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، اولین جلسه مجازی از دومین دوره آموزشی ضمن خدمت خادمیاران خانواده رضوی ویژه پشتیبانان زوجین شرکت کننده در طرح «زندگی به سبک رضوی» با حضور حدود 30 خادمیار مشهدی برپا شد.
در این جلسه مهدی سلطانی مسئول طرح فرهنگی، آموزشی و زیارتی «همسایه» به توضیح و تبیین این طرح پرداخت و به سؤالات خادمیاران پاسخ و مطالبی نیز در قالب فایل‌های آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی ارائه داد.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص برگزاری جلسات آموزشی خادمیاران حوزه خانواده و ارتقای سطح مهارت‌های زوجین این جلسات با محوریت 6 موضوع شامل «نقش مودت و رحمت در پایداری خانواده»، «مهارت همدلی در ارتباط با زوجین»، «مخاطب شناسی و شخصیت شناسی»، «مسئله شناسی زوجین»، «صبر و تاب‌آوری» و «مدیریت زمان در ارتباطات» در قالب 12 جلسه به‌صورت مجازی تا پایان سال انجام خواهد شد.
یادآوری می‌شود؛ مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در راستای صیانت و اعتلای روزافزون کارکرد خانواده در جهت تحکیم و تعالی آن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و حمایتی با محوریت طرح «زندگی به سبک رضوی» به مخاطبین ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *