شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / آغازین برگ انتشار ، دلنوشته دکتر « محمود مظفّر »

کمپین « دلنوشته ای برای حاج قاسم » رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” / آغازین برگ انتشار ، دلنوشته دکتر « محمود مظفّر »

حاج قاسم را شهدا با زرنگی ربودند و از آن خود کردند ، حاج قاسم تمام نشد او تبدیل به الگویی شد برای رویش همه جوانه ها .

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “ ( دارای مجوز انتشار 3 زبانه فارسی _ عربی و انگلیسی ، مفتخر به انتشار بیش از 28 هزار مقاله ، یادداشت ، گزارش و … ، ملی و بین المللی ) .

 

دیباچه ای به قلم مدیر مسئول و صاحب امتیاز ” رواپرس “ رضاعرب ؛

با افتخار وجود نازنینان اجابت کننده ی کمپین « دلنوشته ای را برای حاج قاسم » را پاس داشته از سویدای وجود همّت عالی اشان را در عرض ارادت به قهرمان ملّی امان می ستایم ، آغازی شگفت انگیز که نشان از عمق دلباختگی هموطنانم در جای جای این سرزمین اهورایی به اسطوره ای دارد که تا دنیای فانی باقی است مایه ی مباهات و تفاخرمان خواهد بود .

دکتر محمد ترکمنی ( استاد دانشگاه ) ، مجید و امیر محمّد نپتونی از همدان ، محمد رضا وحدانیان از اسد آباد همدان ، رضا قاسمعلی از بهار ،  ابوذر مرادی از رامسر ، مهدی سعیدی از ( سادات محله ) رامسر ، رضا آقایی _  رضا رضادوست از رودسر ، محمد احمدی اوشیان از چابکسر ، محمد پور آجان از ایوانکی ، مرتضی اعرابی از گرمسار ، رحیمی _ علی حیدری _  اویس جراح _  حسین اورنگیان از شهرری ، مهیا زاهدی از مشهد مقدّس ، مهندس محمّد افتخار عمرانی از تهران ، حاج جلیل شیرازی _  حاج سیّد علی موسوی ( قوهه ) _ حاج اکبر کرمانشاهی _ حاج مسعود حسنی _ رضا وظیفه دان _ احمد میرزایی  _ محمّد حجازی _  کاپیتان خلبان غلامرضا کدخدازاده _  مهدی فتح الهی  _ حاج حسن و حاج مجید امینیان استاد جعفر پازوکی ( استاد محترم دانشگاه ) از پاکدشت ، دکتر محمّد بیدگلی ( استاد محترم دانشگاه ) از ورامین ، حمید محمودی از الیگودرز ، داوود و یعقوب گل محمّدی از دماوند ، محمّد سلگی از قرچک ، محمود حسین زاده کهریزک ، رضا و علی احدی از اردبیل ، مجید بهشتی ( برادر شهید محسن بهشتی ) از تاکستان ، علی بهروزمنش از گرگان و … ؛ سعیتان مشکورِ حق تعالی عزتتان مستدام .

*علاقمندان در ادامه نیز کماکان می توانند جهت مشارکت در این کمپین ؛ مطالب خود را به آدرس rezaarab@yahoo.com  یا به شماره واتس آپ 09911071089  ارسال فرمایند .

بر اساس عهد قبلی امان این شما و این دلنوشته  ” دکتر محمود مظفّر “ منسوب به خانوده معظّم شاهد ( 3 شهید عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ و از فعّالان عرصه سیاست و طبّ .

 

 

 

 

دلنوشته ای برای ” حاج قاسم  ” 

محمود مظفّر

1400/09/06

 

آنچه که حاج قاسم سلیمانی را به عرش برد نماز شب خالصانه بود زیرا که خداوند فرموده کسانی که بخاطر خدا نیمه های شب از رختخواب بر می خیزند و نماز شب می خوانند را چنان درجه و پاداش می هم که چشم ها از حدقه بیرون بزند ، پاداش نماز شب حاج قاسم شهادت بود و خدا با او چنان کرد که چشم های دنیا از تعجّب از حدقه بیرون زد.

حاج قاسم اسیر و گرفتار مقام نبود ، همواره می گفت  که روی قبرش بنویسند سرباز اسلام ؛ او خود را کوچک می داشت ولی خدا او را بزرگ و عزیز کرد.

به تجربه متوجّه شدم اگر می خواهی شهدا از تو راضی باشند و کمکت کنند ارجح تر از خیرات و دعا و صلوات محبّت به خانواده های آنهاست ، حاج قاسم با عشق و محبّت به فرزندان و خانواده های شاهد عزیز دل شهدا شد ، حاج قاسم را شهدا با زرنگی ربودند و از آن خود کردند.

حاج قاسم نمونه عملی آیه شریفه ی بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً بود و پاداش محبّت و ارادت و بوسه بر دست و پای پدر و مادر را گرفت .

راهنما و مرشد حاج قاسم دوست شهیدش محمّد حسین سیف الهی بود که درس عرفان و اخلاق و دین را از او آموخت و وصیت کرد کنارش دفن شود ، او می توانست در حرم مطهر حضرت امام رضا ( ع ) و یا حرم های سایر معصومین ( ع ) یا حرم امام راحل ( ره ) دفن شود ؛ ولی رسم رفاقت و معرفت را رعایت رعایت کرد کنار کسی قرار گرفت که کلیدهای موفقیبت و راه و رسم خوب زندگی کردن و شهادت را به او آموخت.

حاج قاسم تمام نشد او تبدیل به الگویی شد برای رویش همه جوانه ها ، خون حاج قاسم به زمین ریخته نشد بلکه تزریق شد به رگ های همه انسان ای آزاده جهان .

روحش شاد و یادش پاینده باد 

 

 

انتهای پیام /

مطالب مرتبط

نظر (1)

  1. قاسم رحیمی

    حسودیم میشه، تو قاسم من قاسم تو در بی نهایت لاهوت ملازم ارباب، من در اسفل السافلین ناسوت گرفتار اعمال، فقط میسوزم از این هجران.
    لاالله الا انت سبحانک انی کنتو من الظالمین

    Reply

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *