سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

جزئیات ازسرگیری فعالیت جایگاه‌های سوخت/راه‌اندازی۵۲ پمپ‌بنزین در تهران

جزئیات ازسرگیری فعالیت جایگاه‌های سوخت/راه‌اندازی۵۲ پمپ‌بنزین در تهران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: تقریبا در تمامی مناطق کشور، تعدادی از جایگاه‌های سوخت شروع به فعالیت کرده‌اند ، بعد از توقف عرضه سوخت در جایگاه های کشور بعد از حمله سایبری صبح ( دیروز ) ، اکنون تعدادی از جایگاه های سوخت فعالیت خود را به صورت آفلاین و عرضه بنزین به نرخ آزاد آغاز کرده اند.  

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، بعد از توقف عرضه سوخت در جایگاه های کشور بعد از حمله سایبری صبح ( دیروز ) ، اکنون تعدادی از جایگاه های سوخت فعالیت خود را به صورت آفلاین و عرضه بنزین به نرخ آزاد آغاز کرده اند.

فاطمه کاهی در باره این موضوع با تاکید بر اینکه در اکثر مناطق کشور، عرضه بنزین در جایگاه های سوخت آغاز شده، گفت: به طور مثال در تهران اکنون ۵۲ جایگاه فعال هستند.

در همین رابطه، شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، لیست جایگاه های فعال  در سراسر کشور را منتشر کرده که در حال به روز رسانی است و از اینجا می توان به آن دسترسی داشت.

به گزارش ایرنا، علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت پیش از این با بیان اینکه سامانه کارت سوخت از مدار خارج شده است، گفته بود که سهمیه‌ها حفظ خواهد شد، زیرا سامانه آفلاین است.

کارشناسان در حال رفع مشکل هستند که به محض رفع این ایراد، موضوع به اطلاع هموطنان می رسد.

از ظهر امروز مراجعان به جایگاه های سوخت کشور برای دریافت بنزین با کارت هوشمند سوخت با مشکل مواجه شدند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *