جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

رئیس‌جمهور: به استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی توجه شود/ تحول در گردشگری و صنایع تبدیلی در اولویت قرار می‌گیرند

رئیس‌جمهور: به استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی توجه شود/ تحول در گردشگری و صنایع تبدیلی در اولویت قرار می‌گیرند

 

رئیس‌جمهور گفت: به استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی توجه شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان باید با جدیت تمام دنبال کرد.

به گزارش تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: به استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی توجه شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان باید با جدیت تمام دنبال کرد.

وی افزود: استفاده از نظرات کارشناسان و مسئولان و مقام معظم رهبری و استانداری و مدیران پرتلاش استان جزو برنامه‌های اساسی دولت سیزدهم است.

رئیس‌جمهور بیان کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام شده با استفاده از نظرات مسئولان و استاندار و کارشناسان استان درصدد هستیم تا بتوانیم در بازه کوتاه مدت و بلند مدت برنامه داشته باشیم و وضعیت کشاورزی را متحول کنیم و صنایع تبدیلی را رشد دهیم و ظرفیت گردشگری استان را که جزو سرمایه مهم استان است، تحول و رونق بخشیم.

آیت‌الله رئیسی استان اردبیل را مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: اردبیل نقش مهمی در ارتقای فرهنگ شیعی داشته و چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی را تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.

انتهای پیام/132/ ت

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *