پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

گران‌فروشی خطوط کشتیرانی به تجار

گران‌فروشی خطوط کشتیرانی به تجار
*حوزه حمل و نقل محدود به جاده نیست و هوایی و دریایی را نیز در بر می‌گیرد. شرکت‌ها در حوزه هوایی ودریایی نیز گاهی مشکلات حقوقی دارند.

تهران-ایرنا- رییس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد : وزارت راه و شهرسازی، درباره حق توقف کانتینر نسبت به تجار اجحاف کرده و به جای روزانه سه دلار، از آنها ۱۵۰ دلار دریافت می‌کند.

«حمید عزت آبادی» روزچهارشنبه در نشست با رییس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران گفت: خطوط کشتیرانی در حق واردکنندگان و تجار درباره حق توقف کانتینر ظلم می‌کنند و تصریح کرد: شکایت‌های زیادی در این ارتباط به وزارت راه و شهرسازی می‌شود.

عزت‌آبادی این مساله را گران‌فروشی چندین برابری خطوط کشتیرانی به تجار دانست و افزود: پیگیری‌های متعدد از وزاتخانه مزبور به نتیجه نرسیده و شاید راه‌حل آن، اقدام از طریق قضایی باشد.

وی اضافه کرد: حوزه حمل و نقل محدود به جاده نیست و هوایی و دریایی را نیز در بر می‌گیرد. شرکت‌ها در حوزه هوایی ودریایی نیز گاهی مشکلات حقوقی دارند.

رییس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی ایران توضیح داد: گاهی با موضوع هایی که در دادگاه رای مبنی بر تجدید نظرصادر شده روبرو می شویم، اما زمان اجرای احکام دادگاه با نامه‌ای از سوی وزیر، ملغی می‌شود که درخواست رسیدگی به این موضوع ها را داریم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *