جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا

آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهرکرد با همکاری مرکز اینترنت اشیا ایران، کارگاه «آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، معرفی پلتفرم، نصب  پلتفرم بر روی لینوکس، اتصال سنسورها به پلتفرم، نمایش  داده‌های خام و مصورسازی، پردازش داده‌ها و انجام عملیات مرتبط، آنالیز داده‌های دریافتی، مدیریت tenant‌ها، مدیریت مشتری‌ها، مدیریت کاربران، مدیریت assets، مدیریت دستگاه‌ها (سنسورها)، مدیریت rule chains، مدیریت widget، مدیریت ارسال ایمیل و اتصال به rabbitmq سرفصل مطالب این کارگاه است که با تدریس هادی تایانلو – متخصص سیستم‌های نرم‌افزاری کامپیوتری و طراح و توسعه دهنده پلتفرم‌های اینترنت اشیا- طی روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه به صورت مجازی و تعاملی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @IoTRCadmin پیام دهند.

اینترنت اشیا به دلیل گستردگی کاربرد چه از نظر مفهومی و چه از دیدگاه زیرساختی، علاقه‌مندان به این مفهوم را با گزینه‌های زیادی برای انتخاب و استفاده مواجه می‌کند. یکی از اجزای حیاتی در زیرساخت اینترنت اشیا، پلتفرم است که  از این موضوع مستثنا نیست. شرکت‌های متعدد، پلتفرم های متنوعی در این زمینه تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار داده‌اند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *