جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

برنامه جدی در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

برنامه جدی در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اجرای طرح بهره مندی از مشارکت های خیرین، واقفان و مردم در بهبود و ارتقای خدمات دانشجویی از برنامه های مهم در دست اجرای این صندوق است.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با فارس، درباره مشارکت خیرین آموزش عالی در توسعه امکانات دانشگاهی در کشور، اظهارداشت: اجرای طرح بهره مندی از مشارکت های خیرین، واقفان و مردم در بهبود و ارتقای خدمات دانشجویی از برنامه های مهم در دست اجرای این صندوق است.

وی با اشاره به اینکه زمینه سازی برای اجرای این طرح از برنامه های مهم امسال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هدف گذاری شده است، گفت: یکی از اقداماتی که تاکنون در راستای اجرای این هدف انجام شده، راه اندازی سامانه حامیان صندوق رفاه دانشجویان بوده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: این سامانه بستری الکترونیکی و مستقیم برای دریافت کمک های خیرین، واقفان و مردم را فراهم می کند.

مطیعی گفت: یکی از ویژگی های مهم این سامانه، تعیین محل هزینه کرد کمک و پیگیری و رصد نحوه هزینه کرد هزینه توسط خیر و واقف است که همواره مورد مطالبه خیرین و واقفان آموزش عالی بوده است.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *