پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

بزودی متن مصاحبه ” رضا عرب ” جامعه شناس و مدیر مسوول رسانه رسمی _ کشوری ” رواپرس ” با « مهدی غفّاری » فعّال فرهنگی مسجد فاطمیه ( س ) منطقه 16 تهران منتشر می شود

بزودی متن مصاحبه ” رضا عرب ” جامعه شناس و مدیر مسوول رسانه رسمی _ کشوری ” رواپرس ” با « مهدی غفّاری » فعّال فرهنگی مسجد فاطمیه ( س ) منطقه 16 تهران منتشر می شود

 

*جوانی فوق العاده بی ادّعا که لذت مجالست با شاگردان دیروز و امروزش چه در محل خدمت اداری و چه در اتمسفر این جایگاه مقدس را با هیچ گزینه ای معاوضه ننموده ؛ بر تداوم  طی طریق ماضی اصراری دارد بس بی منتها .

 

 

رسانه ، سه زبانه ، رسمی و کشوری ” رواپرس “ ؛ سرویس معارف اسلامی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همزمان با عزاداری دهه سوّم ، ایّام محرّم الحرام سال یک هزار و چهارصد  و چهل و سه هجری قمری ، فرصتی دست داد که به این بهانه توفیق حضور در میان نمازگزاران مومن و دست اندرکاران اجرایی مسجد فاطمیه سلام الله علیهم اجمعین را تجربه و اوقات بسیار معنوی را پشت سر گذارم .

پس از ورود ، فضای بسیار ثقیل معنوی غالب این مسجد بر دل و جانم مستولی ، بدون تردید در تلازم نام مقدّس حضرت بانی نوی بی حرم ، آنرا متاثّر از دعوات و اذکار خوبانی می یابم که گاه و بیگاه معاشقه های عارفانه اشان را با در و دیوار این مسجد به اشتراک گذارده ؛ از این معبر به سوی آسمان بال می گشایند.

مسجدی که سیلان ذهنی هر رهگذر پس از هبوط در این محل به آنچه شرحش گذشت اذعان ، برکنار از تمام خوبی ها در تسهیم فضای انتزاعی خویش ؛ بخش لاینفکی از دریای معنویت را به حضور کامله و اِشراف ارواح طیّبه شهدای هشت سال دفاع مقدّس و بنیانگذار عالیقدر فقید و شهید این محل اختصاص می دهد.

 

 

 

 

 

آغاز و فرجام فرایض ، بستر نشست تعاقبی کمترین را با جوان برومندی فرهیخته ، متعهد و تحصیل کرده و هزاران البتّه کاربلد مهیّا نمود که خدمت به نوجوانان ، جوانان و مردم شریف جغرافیای فعالیت خویش را افتخار می داند.

فردی که بیش از دو دهه است علاوه بر ادای دین خدمت موظفی خویش در اداره آموزش و پرورش به صورت کاملا افتخاری نسبت به تکثیر نوور آنهم به واسطه داشته هایش در سایر نقاط مبادرت می ورزد.

جوانی فوق العاده بی ادّعا که لذت مجالست با شاگردان دیروز و امروزش چه در محل خدمت اداری و چه در اتمسفر این جایگاه مقدس را با هیچ گزینه ای معاوضه ننموده ؛ بر تداوم  طی طریق ماضی اصراری دارد بس بی منتها .

نازنینی که تواتر بسیار فراوان انتصاب زحماتش به سایرین از جمله حضرت حجت الاسلام بختیاری امام جماعت محترم ، اعضای محترم هیات محترم امناء مسجد ، نشان از عامل بودن به باورهایی را دارد که الی الابد نسبت به تسرّی آن به اطرافیان همّت می گمارد .

گعده ای شیرینی را با وی سپری ، با خود متعهد شدم در فرصتی به جهت تزاید اطلاع همراهان هم نفس همچنین آشنایی بیشتر مخاطبان کثیر عام ، خاص و فعّال این رسانه کشوری با نحوه فعالیت های این جوان برومند مان ، متن کامل گفتمان یاد شده را منتشر نمایم آن هم بدون فوت وقت و در روزهای آینده.

فرجام سخن نیز ضمن آرزوی بهترین ها برای استاد غفاری و سایر دست اندرکاران دوست داشتنی این مسجد ، مراتب اعتذار خویش را بابت اطاله ی کلام ایفاد می دارم.

 

 

 

جامعه شناس و عضو پیوسته انجمن جامعه شناسان ایران

کارشناس خبر از دانشکده صدا و سیما ، صاحب امتیاز رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس “

پژوهشگر و تحلیلگر مسائل منطقه آمریکای لاتین 

رضاعرب

 

 

 

 

فراخبر:

مسجد فطمیه در منطقه 16 تهران ، فلکه سوم خزانه خیابان مسجد فاطمیه ( س ) واقع می باشد.

 

انتهای پیام

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *