جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

دانشگاه تورنتو به دانشجویان خود کمک مالی اعطا می‌کند

دانشگاه تورنتو به دانشجویان خود کمک مالی اعطا می‌کند

دانشگاه “تورنتو”اعلام کرد که در راستای پشتیبانی دانشجویان در دوران پاندمی “کووید-۱۹”، به آنها کمک مالی پرداخت می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیااجوکیشن دایری، دانشگاه “تورنتو” کانادا قصد دارد طی یک برنامه خیرخواهانه کمک مالی به دانشجویان خود اعطا کند.

این پول برای کمک به دانشجویانی است که در دوران کرونا با چالش‌های اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند. این کمک مالی که به مبلغ بین ۵۰۰ تا ۲ هزار دلار به ازای هر دانشجو تعیین شده، برای تامین هزینه‌های اساسی دانشجویان از جمله هزینه اینترنت آنها برنامه‌ریزی شده است.

از ماه مارس سال گذشته، تقریبا ۸.۹ میلیون دلار کمک هزینه اضطراری به بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پرداخت شده است.

“میکا استیکل”( Micah Stickel) معاون امور دانشجویی دانشگاه تورنتو گفت: شیوع کروناویروس بسیاری از دانشجویان جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا ما کمک هزینه‌های اضطراری به دانشجویان اعطا می‌کنیم که شامل هزینه‌های زندگی، سفر و همچنین هزینه‌های مرتبط با استفاده از ابزار فناوری است که در نتیجه پاندمی “کووید-۱۹” است که به آنها متحمل شده است.

“صندوق کووید-۱۹” دانشگاه در کنار صندوق دانشجویان به دانشجویان کمک می‌کند که در پایان ترم با کمبودهای مالی مواجه نباشند.

استیکل افزود: دانشگاه ما متعهد است در این دوره دشوار از دانشجویان حمایت کند. این پاندمی بسیار طولانی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد. از همان ابتدا تمرکز واقعی دانشگاه روی حمایت از دانشجویان به بهترین شکل ممکن بود تا بتوانند به اهداف علمی خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *