جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

دستورالعمل رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی ابلاغ شد

دستورالعمل رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی ابلاغ شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل اجرایی سومین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی (مرحله مقدماتی کشوری- به صورت مجازی)» را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان بین «دستورالعمل اجرایی سومین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی (مرحله مقدماتی کشوری- به صورت مجازی)» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در نظر دارد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (حفظ ا…) در ایجاد محیط سالم برای شکل گیری بحث های تخصصی و پاسخ به پیام ایشان مبنی بر تداوم «این سنت حسنه در دانشگاه‌های کشور» و همچنین تبدیل رویداد کرسی‌های آزاداندیشی به فناوری و نیز براساس بند ۳۶ راه‌کنش سوم بسته کاری ارتقای تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی از سند تحول و تعالی دانشگاه (برنامه پنج ساله راهبردی ـ عملیاتی ۱۴۰۵ ـ ۱۴۰۰) « سومین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی (مرحله مقدماتی کشوری- به صورت مجازی)» را برگزار کند.

مرحله کشوری این رویداد که از ۱۲ اردیبهشت با برگزاری کارگاه های آموزشی مرحله مقدماتی به صورت مجازی آغاز شده است، تا ۲۷ تیر ادامه دارد. بر این اساس؛ رقابت های مقدماتی کشوری در بخش مجازی از ۲۳ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد و رقابت های کشوری در بخش حضوری از ۱۸ تیر تا ۲۷ تیر برگزار خواهد شد.

در این دستورالعمل به مواردی ازجمله ضوابط داوری رویداد، تعداد تیم های راه‌یافته به مرحله کشوری، اقدامات لازم‌الاجرای دبیرخانه رویداد، نحوه پرداخت جوایز منتخبان و… اشاره شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *