پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان : برنامه ریزی برای دور جدید اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات

رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان :  برنامه ریزی برای دور جدید اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از برنامه ریزی برای دوره جدید اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات خبرداد.

به گزارش گروه سایر رسانه های رسانه بین المللی ” رواپرس “ و به نقل از گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گزارشی از کاروان حج دانشگاهیان، عملکرد ستاد در اربعین حسینی، اعزام کاروان‌های ارزان قیمت عتبات، پیگیری جهت تسهیل در اعطای وام به زائران دانشگاهی ارائه و در خصوص برنامه ریزی‌های دوره جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در قالب سفرهای زمینی و هوایی توضیحاتی ارائه داد.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز ضمن ابراز خشنودی از دوره جدید اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات، بر تسهیل در پرداخت وام و هماهنگی برای راه اندازی سفرهای ارزان قیمت تاکید و مساعدت و پیگیری‌های سازمان حج و زیارت در این زمینه را خواستار شد.

در ادامه، در خصوص برنامه‌های اجرایی و فرهنگی پیرامون اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، با توجه به افزایش قیمت عتبات در پی نوسان نرخ ارز، ستاد پیگیر است تا تسهیلات ویژه سفر در قالب قرض الحسنه به حد مطلوب به زائران دانشگاهی اختصاص یابد. هماهنگی‌ها در حال انجام است و به محض ابلاغ دستورالعمل اعطای تسهیلات به بانک، ثبت نام دوره جدید عتبات دانشگاهیان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *