جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی: سرانه فضای آموزشی میانه ۵/۴ متر مربع است/تحصیل ۳۰هزار دانش‌آموز در شهرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی: سرانه فضای آموزشی میانه ۵/۴ متر مربع است/تحصیل ۳۰هزار دانش‌آموز در شهرستان

*از نظر قدمت در خصوص مدارس از میانگین کشوری کمی عقب است که در تلاشیم کاستی ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، پیام صدقی در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان میانه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان میانه یکی از شهرستان های بزرگ استان به شمار می رود که مجموعه ۳۰هزار دانش آموز  دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان میانه از نظر سرانه‌ی فضای آموزشی با میانگین استان برابری می کند،ابراز کرد:سرانه فضای آموزشی شهرستان میانه ۵/۴ متر مربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: از نظر قدمت در خصوص مدارس از میانگین کشوری کمی عقب است که در تلاشیم کاستی ها را جبران کنیم.

صدقی در بخش از سخنان خود اظهار کرد:رویکرد سازمان نوسازی در سال جاری این بوده که سیستم گرمایشی تمامی مدارس را به روز کند تا در تمامیشان از بخاری نفت استفاده نشود.

این مقام مسئول در بخش دیگری نیز اذعان داشت: بیش از ۴۰مدرسه ی مشارکتی در استان داریم که بیشتر آنها را خیرین عهده دار شده اند.

وی در ادامه بیان کرد: در موضوع زلزله هم مصوباتی شد که الویت برای ما تجهیزات و بازسازی بود که با پیگیری کارها را به اتمام رساندیم.

صدقی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: طی زلزله ما مدرسه ی تخریبی نداشتیم که سعی کردیم تمامی آنها را به سازی و آنهایی که شدیدا نیازمند بود را بازسازی کردیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *