جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور ارشد ۹۹ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود

مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور ارشد ۹۹ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود
زمان ویرایش اطلاعات و فرصت جدید ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در هفته نخست اردیبهشت ماه اعلام می شود.

به گزارش مهر، به دنبال آگهی ۲۵ اسفند ماه ۹۸ در مورد تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته شد.

تمامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور میتوانند نسبت به بازنویسی اطلاعات خود مبادرت کنند.

با توجه به تغییر زمان برگزاری امتحان برقرار شد تسهیلاتی برای افرادی که پیشتر در مرحله اول ثبت نام( از ۱۶ ماه آذر تا ۲۸ آذر ماه ۹۸) و یا مرحله دوم ثبت نام( از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸) در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام نموده اند و یا در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، فراهم شود.

مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی( منحصراً رشته های امتحانی و حوزه امتحانی) داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همینطور ایجاد امکان برای ثبت نام آن گروه از داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، من جمله این تسهیلات است.

زمان و نحوه انجام مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در هفته اول اردیبهشت از روش سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می شود.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *