جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

ترور سردار سلیمانی انسجام ملی را بیشتر می‌کند

ترور سردار سلیمانی انسجام ملی را بیشتر می‌کند

*آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی خود دوباره ثابت کرد که خباثت آمریکا تمام‌شدنی نبوده و به هیچ وجه، این دولت تروریست قابل اعتماد نیست و بر همین اساس لازم است اتحاد و همدلی مردم روز به روز بیشتر شود.

تهران-ایرنا- سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدون شک اتحاد و انسجام ملت ایران را بیشتر و محکم‌تر خواهد کرد و دولت جنایتکار آمریکا بداند اینگونه اقدامات خباثت آمیز، خللی در اراده مردم ایران ایجاد نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، عصر جمعه در گفت‌وگویی افزود: ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدون شک اتحاد و انسجام ملت ایران را بیشتر و محکم‌تر خواهد کرد و دولت جنایتکار آمریکا بداند اینگونه اقدامات خباثت‌آمیز او خللی در اراده مردم ایران ایجاد نخواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر هوشیاری آحاد مردم و نیروهای مسلح مقابل خباثت‌های آمریکا تاکید کرد: آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی خود دوباره ثابت کرد که خباثت آمریکا تمام‌شدنی نبوده و به هیچ وجه، این دولت تروریست قابل اعتماد نیست و بر همین اساس لازم است اتحاد و همدلی مردم روز به روز بیشتر شود.

سخنگوی ارتش افزود: بدون شک شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی بر آمادگی روحی و رزمی  و همدلی نیروهای مسلح ما خواهد افزود.

سرتیپ دوم تقی خانی خاطر نشان کرد: سربازان ولایت در نیروهای مسلح، ضمن محکوم کردن این اقدام دشمن، مصمم‌تر از گذشته و تحت پرچم ولایت، حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت خواهند بود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ما شهدای زیادی را در جریان ترورهای دشمنان تقدیم کرده‌ایم از جمله شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی، شهدای هسته ای، شهید همدانی و … اما همیشه پس از شهادت این عزیزان، پرچم پرافتخار آنها به دست دیگر همرزمانشان سپرده شده و راه پرافتخار آنها منسجم تر و قوی‌تر ادامه داشته و خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *