پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در سیرجان اجرا شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در سیرجان اجرا شد
به همت کانون خادمیاران رضوی مسجد حضرت اباالفضل(ع) منطقه مکی آباد سیرجان مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» اجرا شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم به منظور آشنایی قشر جوان و نوجوان با شیوه زندگی شهید «ابراهیم هادی» و سلوک ولایت پذیری او توسط خادمیاران رضوی به اجرا در آمد.

مهدی ارشادی فرد، مسئول کانون خادمیاران رضوی منطقه مکی آباد سیرجان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی جوانان و نوجوانان با سلوک سربازان ولایت و مدافعان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: سلام بر ابراهیم عنوان کتابی است که زندگینامه ای مختصر و خاطراتی پیرامون سیره شهید بزرگوار و مفقود الاثر ابراهیم هادی است که سلوک این شهید و ولایت پذیری ایشان، کتاب را جالب و جذاب کرده که در شرایط فعلی جامعه، استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان در این مسابقه گواهی بر این مطلب است.

مسئول کانون خادمیاران رضوی مکی آباد ادامه داد: مسابقه کتابخوانی فوق با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شده و همزمان با ۱۸ ذی الحجه سالروز گرامیداشت عید سعید غدیر خم ، به ۱۸ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء شد .

وی بیان کرد: برای زنده نگه‌داشتن و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت باید همه دست‌به‌دست هم داده و با وحدت تمام تلاش خود را به کار ببندیم، چرا که این امر وظیفه همه ماست.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *