جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

توصیه پزشکیان به پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر

توصیه پزشکیان به پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تسریع در شفاف کردن علت مرگ خانم امینی در ایجاد آرامش و کاهش التهاب جامعه موثر خواهد بود گفت: توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون است.

به گزارش ایسنا، در پی تجمعات رخ داده بعد از فوت  «مهسا امینی» و وقوع برخی حرکات تند، مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای  به شرح زیر صادر ‌کرد:

« به نام خدا

دمیدن در آتش خشم و کینه و افتادن کشور در التهاب و آشوب، به نفع مردم، گروه‌های سیاسی داخل کشور و دلسوزان اسلام و انقلاب نخواهد بود. چنین شرایطی فقط به سود منافقان و دشمنان مردم ایران است که نفع خود را در ایجاد اغتشاش و ناآرامی و افزایش نارضایتی و شکاف بین مردم و حاکمیت می‌بینند.

تسریع در شفاف نمودن علت مرگ خانم امینی توسط تیمی کارشناس و بی‌طرف در ایجاد آرامش و کاهش التهاب جامعه موثر خواهد بود.

‏ارزیابی عملکرد گشت موسوم به امنیت اخلاقی و تاکید بر برخورد عزتمندانه توام بادلسوزی و خیرخواهی و به دور از امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون رفت از نگرانی‌هاست.به دستور قرآن: « ادْعُ إِلَیٰ سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ ۖ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ»

کشتن برادران نیروی انتظامی و بسیجی، آتش‌زدن و تخریب اماکن عمومی و توهین به مقام معظم رهبری جز ایجاد خشم و کینه ماندگار در جامعه هیچگاه به حل مشکل نخواهد انجامید و امید به حل مسئله را به ناامیدی مبدل خواهد کرد. آیا می‌توان عاملین اقدامات فوق را دلسوز مردم کشور و ایران عزیز دانست؟

مبارزه با بی‌عدالتی و تبعیض تنها با ایستادن در صحنه و پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی امکان‌پذیر است. نباید اجازه میدان‌داری به رسانه‌های برانداز داده شود.

‏توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *