پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

حاشیه‌های برد ایران مقابل ولز؛ از افسوس «گرت بیل» تا شادی عجیب سردار/ کی‌روش روی دست بازیکنان!

حاشیه‌های برد ایران مقابل ولز؛ از افسوس «گرت بیل» تا شادی عجیب سردار/ کی‌روش روی دست بازیکنان!

*در پایان این مسابقه، گرت بیل ستاره تیم ملی ولز که نخستین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کرد، با حسرت در زمین قدم میزد. بعضی از ملی پوشان ایران به سمت او رفته و با او خوش و بش کردند.

بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز جمعه (۴ آذر) در دومین بازی خود به قضاوت ماریو آلبرتو اسکوبار از گواتمالا در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد. روزبه چشمی (۹۸) و رامین رضاییان (۱۰۰) برای ایران گل زدند.

در پایان این مسابقه، گرت بیل ستاره تیم ملی ولز که نخستین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کرد، با حسرت در زمین قدم میزد. بعضی از ملی پوشان ایران به سمت او رفته و با او خوش و بش کردند.

سردار آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد!

رامین رضاییان زننده دومین گل ایران بعد از پایان بازی، از پشت چشمان کارلوس کی روش را گرفت و سپس سرمربی ایران را در آغوش گرفت.

ملی پوشان ایران بعد از برد، کی روش را روی دستان خود بالا و پایین انداختند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *