پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

راهپیمایی مردم ایران علیه آشوب، ناامنی و حرکات هنجار شکن اخیر

راهپیمایی مردم ایران علیه آشوب، ناامنی و حرکات هنجار شکن اخیر

 مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی امروز پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی به تحرکات هنجار شکنان در روزهای اخیر واکنش نشان دادند و با حضور گسترده و پرشور، خود بار دیگر تاکید کردند که همواره در خط انقلاب، رهبری و نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور ، اقشار مختلف مردم در جای جای ایران اسلامی پس از اقامه فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی گسترده ، حرکت‌های هنجارشکنانه اخیر ،هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، احکام نورانی اسلام ، نفرت و انزجار خود را این حرکات اعلام و  اهانت به مقدسات و ارزش های دینی را محکوم کردند.

نمازگزاران همچنین نسبت به اقدامات اخلالگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ابراز انزجار و با آرمانهای امام (ره) شهدا، رهبر معظم انقلاب و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با در دست داشتن تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین دست نوشته هایی با مضمون “ما تا آخر ایستاده‌ایم مطیع امر رهبریم”، “پلیس قانون‌مدار تشکر تشکر” و “پلیس ستون اصلی امنیت کشور است” انزجار خود را از حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت برخی عوامل به مقدسات ابراز کردند.

راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

نمازگزاران تهرانی امروز در محکومیت هتک حرمت مقدسات و اغتشاشات اخیر پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی مردمی برگزار کردند. راهپیمایی مردمی نمازگزاران جمعه تهران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی برگزار شد.

در این راهپیمایی هزاران نفر از مردم تهران با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب به سردادن شعار علیه ساختارشکنان پرداختند.

در این مراسم، راهپیمایی‌کنندگان با سر دادن شعارهایی چون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و … انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات ابراز کردند.

خروش غیرت مردم / ایرانیان یک صدا علیه هنجارشکنان به میدان آمدند

نمازگزاران درشهر کرمان و دیگر شهرهای استان کرمان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض‌ به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و توهین آنان به مقدسات و شهدا راهپیمایی کردند و نیز درجریان این حرکت در حمایت از ماموران انتظامی علیه هنجارشکنان به آنان گل هدیده دادند.

در این راهپیمایی که امام جمعه، استاندار، فرماندار، فرمانده انتظامی،سایر فرماندهان نیروهای نظامی و نمایندگان مردم در مجلس نیز در همراهی با آحاد مختلف مردمی حضور داشتند شعارهای «مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حماییت می کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق » سردادند.

«نیروی انتظامی باعث امنیت است، پیروی از رهبری باعث هر عزت است، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، عامل اغتشاشات آمریکاست عامل این جنایت آمریکاست» از دیگر شعارهای راهپیمایان در کرمان بود.

همچنین این افراد ضمن اینکه شعار «اهانت به قرآن رسم منافقین است فتنه و آشوبگری کار منافقین است» سر می دادند پلاکاردهایی نیز با مضمون«فتنه گر بیچاره مزدور اسراییل است، آشوبگر بی حیا سرباز اسراییل است، لبیک یا حسین(ع)، پلیس خادم ملت پلیس فدای ملت» در دست داشتند.راهپیمایان با در دست داشتن تمثال رهبری و حاج قاسم سلیمانی بندهایی از قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.

برخی از اغتشاشگران در شهر کرمان بنری از عکس سردار سلیمانی را در بلوار جمهوری طی چندروز اخیر به آتش کشیدند که سبب جریحه دار شدن احساسات عمومی مردم بویژه در شهر زادگاه این شهید شده است.

از سویی دیگر نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی باشکوه خود تلاش عده‌ای اغتشاشگر هدایت‌شده توسط معاندین نظام جهت ایجاد آشوب در کشور را محکوم کردند.

انبوه نمازگزاران زاهدان امروز با سـر دادن شعـارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسراییل” و “مرگ بر اختشاشگر و آشوبگر” انزجار خودشان را از اقدامات اخیر آشوبگران در شهرهای مختلف کشور اعلام و بر مجازات اخلالگران نظم و امنیت کشور تاکید کردند.

مردم سیستان و بلوچستان که طی روزهای اخیر با عدم همراهی آشوبگران هدایت‌شده توسط معاندین، راه خود را از آن‌ها جدا کرده‌اند پس از نماز جمعه انزجار خودشان را از آشوبگران و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و برهم‌زنندگان نظم عمومی اعلام کردند.

همچنین اعلام انزجار مردم مومن شهرستان های ورامین و پاکدشت در جنوب شرق استان تهران با برگزاری راهپیمایی که در این گردهمایی ولایتمداران تحرکات و اقدامات اغتشاشگران در روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند.  مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان ورامین در پی اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، در محکومیت این حرکات مذبوحانه عصر روز گذشته از میدان امام حسین(ع) شهرستان ورامین به سمت میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در طول مسیر، شعارهایی از قبیل علمدار ولایت ورامین به فدایت، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آشوبگر سر دادند.

مردم ورامین بار دیگر به خیابان ها آمدند و با شعارهایی که علیه آشوبگران سر دادند صف شان را از صف آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و ثابت کردند که پای این نظام و انقلاب اسلامی تا آخر می مانند و ایستاده اند.

مردم مازندران امروز پس از اقامه نماز عبادی – سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

تجمع صدها هزار نفری مردم مازندران به خصوص در شهرهای بزرگ همچون ساری، بابل، آمل ، قائمشهر و همچنین شهرهای غربی و شرقی استان با هدف تجدید وحدت و استحکام میثاق با آرمان ها نظام اسلامی و ولایت فقیه برگزار شد.

مردم مازندران با شعارهای “مرگ بر آمریکا، هیهات منه ظله و یا زینب(س)” پس از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه به خیابان ها آمدند تا مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران زده و به آنها یادآوری کنند که ملت ایران خشونت، اهانت و برهم زدن امنیت و زندگی مردم را نمی پذیرد و این رفتارها در قاموس ملت ایران جایی ندارد.

همچنین مردم شهر ساری با شعارهای “نیروی انتظامی حمایتت می کنیم”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” و “مرگ بر مزدور فتنه گر” حمایت خود را از نیروهای نظم و امنیت و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

نمازگزاران شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و دیگر شهرهای این استان امروز (جمعه )پس از اقامه نماز همزمان با دیگر نقاط میهنمان در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر اقدام به راهپیمایی حماسی و باشکوه کردند.

نمازگزاران جمعه در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد که متشکل از اقشار مختلف بودند با سردادن شعارهای ” ای بی حجاب مزدور  ننگت باد ننگت باد ” ، ای بی حجاب مزدور این آخرین پیام است ” ، ” ای دشمن پیامبر ننگت باد ننگت باد” ، آمریکا ، اسرائیل  این آخرین پیام است ” ،ای دشمن خیره سر مرگت فرا رسیده ” ، آمریکا  ، اسرائیل این اخرین پیام است  موشک های نقطه زن آماده پرتاب است ” ولایت شرف ماست امریکا دشمن ماست ؛ ” مرگ بر آشوبگر ” ، ” مرگ برمنافق ” ، فتنه جدید دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شدت محکوم کردند .

در همین حال اقشار مختلف مردم اصفهان پس از اقامه نماز جمعه امروز در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و وقایع اخیر راهپیمایی کردند و خواستار برخورد با مقصران و هنجارشکنان شدند. این راهپیمایی که از مصلای بزرگ اصفهان آغاز و در مسیر خیابان مصلا به چهارراه فرایبورگ منتهی شد با شعارهایی نظیر الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل همراه بود.

“نیروی انتظامی تشکر تشکر” و “رییس جمهور ما تشکر تشکر” از جمله دیگر شعارهایی بود که در این راهپیمایی سر داده شد.

حاضران در این راهپیمایی برخورد با مقصران حوادث و حرکات هنجارشکنانه اخیر برخی از عوامل فریب خورده استکبار و اهانت به مقدسات را خواستار شدند و بر حفظ نظام و اقتدار حکومت تاکید کردند.

قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند.

با تظاهرات مردمی در اعتراض به هنجارشکنی و آشوبگری همزمان با سراسر کشور امروز در شهرهای مختلف خراسان جنوبی برگزار شد و مردم در این راهپیمایی ضمن محکومیت توهین به مقدسات و حرکات هنجارشکنان، انزجار خود را نسبت به اقدامات خرابکارانه و خلاف نظم و امنیت عمومی اعلام کردند.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر ، مرگ بر آشوب‌گر، فتنه‌گر بی حیا مرگت باد، نیروی انتظامی تشکر تشکر بار دیگر با حضور انقلابی خود بصیرت مثال‌زدنی و وحدت ایرانیان را به رخ بدخواهان انقلاب و نظام کشیدند.

در استان بوشهر هم نمازگزاران ولایت‌مدار و شهیدپرور پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اقدامات غیر قانونی اخیر، هتک حرمت به مقدسات و تخریب اموال عمومی توسط اغتشاش‌گران را محکوم کردند. در پی ایجاد برخی اغتشاش‌ها و بی حرمتی به مقدسات و ایجاد برخی ناهنجاری‌ها نماز گزاران بوشهری پس از اقامه نماز جمعه از مصلای نماز تا میدان قدس این شهر راهپیمایی و  اعتراض خود را به این رفتارهای ناشایست، توهین آمیز و هنجارشکنانه اعلام کردند.

در این راهپیمایی که با حضور گسترده نماز گزاران برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهای “فرماندهی مقتدر نیروی انتظامی مجری قانون است، حمایت از فراجا حمایت از امنیت، مرگ بر آشوب گر، آشوب و نفرت بس است دشمن پی تجزیه است، مرگ بر آشوبگر، خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است، ملت ما بیدار است از آشوبگر بیزار است، پرچم ایران عشق ماست این خط قرمز ماست، توهین به قرآن جنایت دشمنان،  مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، نیروی انتظامی تشکر تشکر، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن” حرکت‌های هنجارشکنانه دشمنان با هدف ایجاد فتنه در کشور را محکوم کردند.

مردم ولایی و متدین قزوین بعد از اقامه نماز جمعه، حرکات هنجارشکنانه فتنه گران را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با آنها شدند.نمازگزاران و مردم مومن شهر قزوین روز جمعه در راهپیمایی باشکوه و حماسی برای محکومیت حرکات و رفتارهای هنجارشکنانه اخیر شرکت کردند.

نمازگزاران قزوینی در این راهپیمایی از مسجد النبی تا میدان آزادی شهر قزوین حضور یافته و با شعارهای “جسارت و اهانت دو حلقه دشمن است” “دین مبین اسلام دشمن اهریمن است” و “آمریکا آمریکا شیطان اکبر بود” و “چراغ آفرینش شخص پیمبر بود” از فتنه گران و اغتشاشگران اظهار تبری و بیزاری جستند.

مردم مومن و ولایتمدار شهر قزوین همچنین با شعارهای “مرگ بر فتنه گر”، “ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای” و “نیروی انتظامی، تشکر تشکر و نیروی انتظامی اقتدار اقتدار” حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی را محکوم کردند.

مردم هرمزگان، پس از پایان خطبه‌ها و اقامه نمازجمعه در محکومیت اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی راهپیمایی کرده و حمایت خود را اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند. نمازگزاران و مردم ولایتمدار هرمزگان روز جمعه از محل مسجد جامع (مصلی) تا میدان انقلاب بندرعباس با سر دادن شعارهای انقلابی، خواهان برخورد جدی با منافقان و اراذل و اوباش و آشوبگران شدند.

” مرگ بر منافق” “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اغتشاش گر و آشوبگر” ، “نیروی انتظامی تشکر تشکر” از مهمترین شعارهای راهپیمایان در شهرهای هرمزگان بود.

همچنین نمازگزاران در چهارمحال و بختیاری اول مهرماه، بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض‌ به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و توهین آنها به مقدسات و قرآن، دست به راهپیمایی زدند و اهانت این اغتشاشگران به مقدسات را به شدت محکوم کردند. در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مانند “مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق،ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست” سردادند.

اقشار مختلف مردم شهرستان رشت روز جمعه بعد از نماز جمعه در محکومیت اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی، مردمی را محکوم کردند.

صدها نفر از مردم پس از شرکت در نمازجمعه نسبت به اقدامات اخلال‌گران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه ابراز انزجار کرده را با آرمانهای امام (ره) شهدا، رهبر معظم انقلاب و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند. آنان هر گونه هنجارشکنی، توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی، هتک حرمت حجاب بانوان و آتش زدن مساجد و قرآن را به شدت محکوم و از مسئولان دستگاه قضا خواستار اشد مجازات برای اخلال‌گران و سرکرده‌های این اغتشاشات شدند.

در زنجان هم  مردم ولایی و متدین بعد از اقامه نماز جمعه، حرکات هنجارشکنانه فتنه گران را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با این افراد شدند. مردم ولایتمدار زنجان  با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر را محکوم کردند.

نمازگزاران زنجانی در این راهپیمایی از محل مصلی نماز جمعه زنجان تا میدان رسل حرکت کرده و با شعارهای “دین مبین اسلام دشمن اهریمن است” و “آمریکا آمریکا شیطان اکبر بود”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” و “مرگ بر مزدور فتنه گر” حمایت خود را از نیروهای نظم و امنیت و رهبر انقلاب اعلام و از فتنه گران و اغتشاشگران بیزاری جستند.

مردم گلستان پس از برگزاری نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، آشوب‌های اخیر در شهرهای کشور و اغتشاشات منجر به واردکردن آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر در کنار مسوولان و مقامات ارشد استانی و شهرستانی اقدامات هنجارشکنانه اخیر را محکوم کردند.

مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، علمدار ولایت بسیجی‌ها فدایت، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، نیروی انتظامی تشکر تشکر،  سپاهی قهرمان تشکر تشکر، بسیجی دلاور تشکر تشکر از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی بود.

همچنین نمازگزاران تبریزی در این راهپیمایی اقدامات عده‌ای اغتشاشگر، عوامل مزدور و فریب خورده از سوی منافقان و گروهک های منحله برای اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ع) و قرآن کریم و تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم را محکوم کردند.

این افراد با پیمودن مسیر راهپیمایی و سردادن شعارهای مختلف، آتش زدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، هتک حرمت حجاب بانوان و اغتشاشات اخیر را فتنه آمریکایی، صهیونیستی دانسته و از مراجع قضائی و امنیتی خواستند تا با مزدوران استکبار برخورد قانونی کنند.

آنان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، اقدامات استکبار جهانی و مزدوران آن ها را محکوم کرده و با سردادن شعار «بسیجی لر جان وِیر ـ ولایته قان ویر»(بسیجی ها جان خودش را فدای انقلاب و رهبر می کنند) آمادگی خود را برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت جامعه اعلام کردند.

خروش انقلابی مردم قم در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران همزمان با سراسر کشور با راهپیمایی پرشور و وحدت‌آفرین خود اقدامات هنجارشکنانه‌ عده‌ای آشوبگر را محکوم کردند.مردم زمان‌شناس و انقلابی قم امروز بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری یک راهپیمایی حماسی و باشکوه ضمن محکومیت حوادث اخیر در کشور نسبت به حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کردند.

در این راهپیمایی اعتراضی اقدامات برخی عناصر طی روزهای اخیر در اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی، ساحت مقدس قرآن کریم، پرچم جمهوری اسلامی و وارد ساختن خسارت به اموال عمومی اعلام انزجار کردند.

مردم قم در این آیین با سردادن شعارهایی مانند «ولایت‌فقیه اصل دین است/ تضعیف آن فتنه خائنین است»، «نیروی انتظامی حافظ دین ملت/ حمایتت می‌کنیم بااقتدار و عزت»،«بانی اغتشاشات آمریکاست/ عامل این جنایات آمریکاست»، «بیدارباش ای جوان/آتش‌گرفته قرآن»، «جوان‌ قم مؤمن و باغیرت است/ حجاب و عفت شرف و عزت است»، «منافق مسلح اعدام باید گردد»، «فضای مجازی ایمن باید گردد»،«نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم» و غیره برهم زدن امنیت عمومی توسط جمع معدودی از هنجارشکنان را محکوم نمودند.

از سویی دیگر امروز نمازگزاران جمعه در مشهد، گناباد، تربت حیدریه و سایر شهرستانهای این استان همگام با سایر مردم ایران اغتشاشات اخیر را با برگزاری راهپیمایی محکوم کردند.

زنان و مردان نمازگزار پس از پایان نماز جمعه امروز مشهد مقدس در ورودی باب الجواد گرد هم آمدند و با مشتهای گره کرده شعارهایی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و مقابله با بی حجابی ها، اغتشاش ها و آسیب زدن به اموال عمومی سر دادند. عمده کسانی که امروز دست به تظاهرات زده بودند را بانوان محجبه مشهد تشکیل می دادند، برخی از آنان چفیه را به دور شانه های خود بسته بودند و برخی کفن هایی که  شعارهای ضد بدحجابی روی آن نوشته شده بود، بر تن کرده بودند.

آنان شعارهایی از جمله “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ما است”، “نیروی انتظامی تشکر، تشکر”، “ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده”، “ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند”، “الله اکبر، الله اکبر”، “مرگ بر منافق، مرگ بر منافق”، “مرگ بر آمریکا”، “نیروی انتظامی، حمایتت می کنیم”، “سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن”  را سر می دادند.

در استان خوزستان اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی در شهرهای مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت آشوب ، ناامنی و حرکات هنجارشکن اخیر راهپیمایی کردند. در راهپیمایی امروز اهواز که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مصلای امام خمینی اهواز تا چهار راه آبادان برگزار شد ، شرکت کنندگان با سردادن شعار “مرگ بر فتنه گر آشوبگر ” ،”فتنه گر فتنه گر ننگت باد ، آشوبگر آشوبگر مرگت باد” هرگونه آشوب و فتنه را محکوم کردند .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در اهواز خشم و انزجار خود را نسبت به حرکات اغتشاشگرانه سودجویان طی روزهای اخیر، اهانت به مقدسات و ارزش های دینی اعلام داشتند.

اقشار مختلف مردم ارومیه پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی گسترده علیه حرکت‌های هنجارشکنانه عده‌ای فریب خورده، تخریب اموال عمومی و اهانت به ساخت مقدس قرآن کریم، نفرت و انزجار خود را از این حرکات اعلام کردند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، با مشت محکم می‌زند این ملت بر دهان دشمنان ولایت، فتنه گر منافق در ایران ماندنی نیست، خواسته ملت ما اجرای امر امام، مرگ بر مزدور فتنه گر از جمله مهمترین شعارهایی بود که مردم ارومیه در این راهپیمایی سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در ادامه اعلام کردند: ما حاضران در این تجمع مراتب حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال و امنیت نیروی انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را که با تقدیم شهدای عزیز حافظ امنیت کشور هستند گرامی می‌داریم و از این جان برکفان می‌خواهیم تا با قوت و قدرت به وظایف قانونی خود عمل کرده و خواب راحت را از برهم زنندگان آرامش عمومی و امنیت کشور سلب کنند.

مردم اردبیل به منظور محکومیت فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و آشوبگران به خیابان‌ها آمده و با فریاد لبیک یا حسین (ع)، پشتیبانی و حمایت خود از نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوبگر، نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، اردبیللی اویاق دی انقلابا دایاق دی” ( اردبیلی بیدار است ، حامی انقلاب است) بهانه‌جویی دشمن برای فتنه‌انگیزی و سلب آرامش و امنیت در داخل کشور محکوم کردند.

برخی از راهپیمایان که به طور کلی خردسال یا نوجوان بودند، با اهدای دسته‌های گل به ماموران نیروی انتظامی و پلیس، به مقام و جایگاه آنها احترام گذاشته، آنها را عزیز داشتند.

نمازگزاران بجنوردی پس از اقامه نماز باشکوه جمعه بر علیه اغتشاشگران راهپیمایی و اقدامات آنان را محکوم کردند. نمازگزاران جمعه در بجنورد با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،‌ مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت،‌ فراجا حمایتت می کنیم، فراجا فراجا تشکر، نابودی فتنه گر در دست مردم ماست و ما تا آخر ایستاده ایم، اقدامات اخیر آشوبگران را محکوم کردند.
مردم بجنورد اعلام کردند که ایران در بیش از چهار دهه گذشته در مسیر رشد حرکت کرده و از این پس با انسجام بیشتر، مستحکم و با اراده قوی تر برای رسیدن به موفقیت گام بر می دارد.

جمع زیادی از اقشار مختلف مردم ولایت مدار کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز با تجمع در مقابل مسجد جامع حرکت‌های هنجارشکنانه و آشوب روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند و خواستار مجازات آشوب‌طلبان و فتنه‌گران شدند.

بعد از قرائت خطبه ها و اقامه نماز صدها نفر از نمازگزاران و مردم در یک راهپیمایی بزرگ و با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر آشوب گر» اعتراض خود را نسبت به وقایع اخیر اعلام کردند.این افراد همچنین از تلاش های ماموران نیروی انتظامی و بسیج در برقراری نظم و امنیت در استان تشکر و قدردانی کردند و فریاد «نیروی انتظامی و بسیجیان مخلص حمایت حمایت» سر دادند.

مردم وفادار کرج در حمایت از اقتدار نیروی انتظامی و محکومیت رفتارهای هنجارشکنانه عده ای از مزدوران و آشوب گران به بهانه فوت دختر سقزی با راهپیمایی از مصلی امام خمینی (ره) کرج تا امام زاده حسن (ع) این رفتارها و حرکات هنجارشکنانه وقایع اخیر که با توهین به مقدسات نظام جمهوری اسلامی همراه بوده را  محکوم کردند.

کرجی ها با حضور حماسی و معنوی خود بار دیگر از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و ضمن محکومیت توهین به مقدسات و حرکات هنجار شکنان، بیزاری و انزجار خود را نسبت به اقدامات خرابکارانه و خلاف امنیت عمومی اعلام کردند.

همچنین اقشار مختلف مردم شهرهای مختلف در استان فارس با برپایی راهپیمایی بعد از آیین نمازجمعه، اقدامات آشوبگران در روزهای اخیر در تخریب اموال عمومی و برهم زدن آرامش جامعه را محکوم کردند.آنها همچنین با در دست داشتن نوشته‌هایی مانند “فراجا فراجا تشکر تشکر ” حمایت خود را از پلیس و متولیان تامین نظم و امنیت اعلام کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی و قرائت بیانیه اعتراض خود را نسبت به اقدامات خشن اعلام و خواستار برخورد با هنجارشکنان شدند. این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مانند الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل همراه بود.

امروز شهرهای مختلف استان ایلام و اقشار مختلف ولایت مدار ،مردم خداجو و خشمگین استان ایلام در شهرهای مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت آشوب ، ناامنی و حرکات هنجارشکن اخیر راهپیمایی کردند.انبوه جمعیت نمازگزار ایلام با سردادن شعارهای انقلابی خشم و ناراحتی خود را از آشوبگران فریاد زدند و خواستار پایان دادن به این اغتشاشات شدند.

آنها با در دست داشتن دست نوشته های حاوی شعارهای انقلابی، تصاویر رهبر انقلاب اسلامی، سردار شهید سلیمانی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی اغتشاش ها را محکوم کردند.

مردم متدین سمنان پس از اقامه نماز جمعه، با برپایی راهپیمایی، ناآرامی‌های روزهای اخیر و هر گونه هتک حرمت ارزش‌های اسلامی و ایرانی را محکوم کردند.در این راهپیمایی نمازگزاران با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر منافق» هر گونه تحرکی علیه آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

مردم با سردادن شعارهایی از حضور و قدرت نیروهای انتظامی و نظامی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی در برابر عوامل مزدور دشمنان قدردانی کردند و برخورد قاطع با آشوبگران و آنانی که به اموال عمومی آسیب وارد کردند را خواستار شدند.

مردم مومن اراک بار دیگر همصدا با مردم دیگر نقاط کشور غیرت دینی خود را در دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلابی به کار بستند و بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلی بیت المقدس تا ابتدای خیابان شیخ فضل الله نوری با سردادن شعارهایی همچون “مرگ بر فتنه گر”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه” و “ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم” اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته هایی حرکات برخی افراد همسو با دشمنان و ضد انقلاب را محکوم کردند.

یزدها  پس از اقامه این فریضه الهی، با برپایی راهپیمایی از مسیر مسجد ملا اسماعیل تا میدان شهدا، حرکت های هنجارشکنانه و هتک حرمت مقدسات در روزهای اخیر را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهای “آشوب و نفرت بس است دشمن پی تجزیه است، ملت ما بیدار است از آشوبگر بیزار است، پرچم ایران عشق ماست این خط قرمز ماست، توهین به قرآن جنایت دشمنان، آشوب و خشم و نفرت خیانت است به ملت، ما عاشق اسلامیم پشت رهبر ایستاده ایم و نیروی انتظامی تشکر تشکر”، حرکات مذبوحانه دشمنان به قصد ایجاد فتنه در کشور را محکوم کردند .

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *