پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

علی‌آبادی: فدراسیون کشتی به دنبال نتیجه‌گرایی است/نمی‌دانم چرا باوفا را از سرمربیگری برداشتند

علی‌آبادی: فدراسیون کشتی به دنبال نتیجه‌گرایی است/نمی‌دانم چرا باوفا را از سرمربیگری برداشتند

پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت: باوفا تیم موفقی داشت و در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کرد، نمی‌دانم چرا او را از سرمربیگری برداشتند.

رحیم علی‌آبادی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استفاده از مربی‌های سازنده به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: در مربیگری نیاز نیست همه مدال‌آور باشند. خیلی از مربی‌ها هیچ مدالی ندارند ولی شاگردان زیادی پرورش داده‌اند. همه چیز به برنامه‌ریزی‌ها بستگی دارد و افرادی که می‌توانند سرمربی شوند، باید برنامه‌های قوی‌ای در اختیار داشته باشند. نسبت به همان برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند، انتخاب می‌شوند.

وی افزود: خیلی از عنوان‌دارها در تیم ملی حضور داشتند و کاری نکردند. مربیان سازنده استان‌ها خیلی زحمت می‌کشند باید پاداش این زحمات را بگیرند و خیلی از آنها آزمایش پس داده هستند.

پیشکسوت کشتی در خصوص استفاه نشدن از مربیان سازنده عنوان کرد: باید از افرادی استفاده شود که کشتی‌گیر پرورش‌دهند، نباید از روی اسم انتخاب کنند. دبیر و سوریان آگاهانه انتخاب می‌کنند و این حرف و حدیث‌ها تمام می‌شود.

علی‌آ‌بادی در رابطه با سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: فدراسیون‌ها به دنبال نتیجه‌گرایی هستند. نمی‌دانم چرا باوفا را از سرمربیگری برداشتند. او تیم موفقی داشت و مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کرد. خیلی از این کشتی‌گیران تیم ملی بزرگسالان محصول او هستند. برای کسی که این همه سرمایه‌گذاری رویش انجام شده، نباید به راحتی از دست برود. افرادی باید جایگزین شوند که بتوانند جای او را پر کنند. امیدوارم این افراد هم موفق شوند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *