پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

نشست کمیته مشترک ایران و کویت به تعویق افتاد

نشست کمیته مشترک ایران و کویت به تعویق افتاد

سفیر کشورمان در کویت اعلام کرد که نشست کمیته مشترک ایران و کویت که قرار بود ماه جاری برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، محمد ایرانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در گفت وگو با روزنامه الرای اعلام کرد که نشست کمیته مشترک ایران و کویت که قرار بود در ماه جاری در کشور کویت برگزار شود به تعویق افتاد.

وی گفت که دلیل تعویق این نشست ایجاد برخی تغییرات در مناصب کنسولی وزارت امور خارجه ایران است.

ایرانی در ادامه گفت که وجود ۱۷ پرواز مستقیم  در هفته میان ایران و کویت نشان دهنده قوی بودن روابط گردشگری و دینی و درمانی میان دو کشور است.

سفیر کشورمان همچنین گفت که دو طرف ایرانی و کویتی طی ماه آینده درخصوص تاریخ دقیق برگزاری نشست کمیته مشترک توافق نظر خواهند کرد و در این نشست درمورد مساله ویزاهای اتباع ایرانی و مشکلات ایرانی های مقیم کویت و همچنین مشکلات تبادلات تجاری دریایی میان دو کشور گفت‌وگو خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این نشست پس از ۷ سال گفت که اعضای این کمیته در سطح دستیاران وزیر خارجه در امور کنسولگری خواهند بود.

بر اساس این گزارش، محمد ایرانی همچنین در صفحه توییتر خود نوشت که شرایط منطقه نیازمند همکاری تهران با کشورهای همجوار است.

وی گفت: تحولات منطقه نیازمند این همکاری است و رویکرد جدید ایران نسبت به کشورهای همجوار و عزم آن برای تقویت روابط، باعث شد که سفرا به تهران بروند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *