جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساکنان کمپ ماده شانزدهم، مهمان خادمان امام هشتم(ع)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ساکنان کمپ ماده شانزدهم، مهمان خادمان امام هشتم(ع)

خادمان حضرت رضا(ع)، این بار سفره میزبانی‌شان را در یکی دیگر از مکان‌های نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی پهن کردند؛ در کمپ ماده 16 و برای جمعی از معتادان متجاهر ساکن این خانه.

 بنیاد کرامت رضوی طی ماه‌های گذشته با اجرای برنامه‌هایی، خادمان و خادمیاران حضرت رضا(ع) را به سوی مکان‌هایی اعزام کرده است که ساکنان آن، مجاوران امام هشتم(ع) هستند اما به دلیل مشکلاتی همچون آسیب‌های اجتماعی یا ناتوانی جسمی و حرکتی، فرصت و توفیق تشرف به حرم امام مهربانی ها را ندارند.
طی ماه های گذشته، نوجوانان بزهکار ساکن کانون اصلاح و تربیت و همچنین بانوان آسیب دیده اجتماعی تحت پوشش بهزیستی، از جمله مخاطبان این طرح بودند و این بار، سفره کرامت رضوی در کمپ ماده 16، محل نگهداری معتادان متجاهر پهن شد.
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اجرای این مرحله از طرح، که همزمان با شام وفات حضرت ام البنین(س) در یکی از کمپ های ماده 16 مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه برپایی ضیافت امام هشتم(ع) برای اقشار مختلف است و در همین راستا با حضور خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع)، مراسم گرامیداشت شام وفات مادر بزرگوار باب الحوائج، حضرت ابوالفضل(ع) در یکی از کمپ‌های ماده 16 مشهد برگزار شد و در پایان نیز اهالی این کمپ مهمان سفره با برکت حضرت رضا(ع) شدند.
هادی غلامی ادامه داد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بنا داریم در اولین فرصت، امکان زیارت اعضای کمپ‌های ماده 16 مشهد را فراهم آوریم تا این گروه از آسیب دیدگان اجتماعی نیز توفیق حضور در بارگاه ملوکتی امام رضا(ع) و بهره مندی از حال و هوای این آستان ملکوتی را داشته باشند.

منبع : آستان نیوز

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *