پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

اسکوچیچ: بازی با بحرین برای ما تمام شد/ کامبوج را دست کم نمی‌گیریم

اسکوچیچ: بازی با بحرین برای ما تمام شد/ کامبوج را دست کم نمی‌گیریم

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با بحرین برای ما تمام شده و باید به فکر دیدارهای پیش رو باشیم. به هیچ وجه کامبوج را دست کم نخواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر کامبوج درهفته هفتم  مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای ۲۰۲۳ چین اظهار داشت: پیش از هر چیز می خواهم بگویم که از عملکرد بازیکنانم برابر بحرین رضایت دارم. آنها بازی خیلی خوبی را انجام دادند و در حالی که فشار روانی زیادی روی آنها بود نتیجه خوبی گرفتیم.

وی افزود: الان می خواهم از بازیکنانم درخواست کنم که آن مسابقه را دیگر فراموش کنند و کاری به گذشته نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد:  اصلا نمی‌خواهیم کامبوج را دست کم بگیریم و احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. بازی های این تیم را که مشاهده کردم و عملکرد آنها نسبت به نتایجی که کسب کردند، بهتر است. بار دیگر هم از تیم خودم درخواست می‌کنم که تمرکز زیادی روی این بازی بگذارند و جدیت خودشان را حفظ بکنند، چراکه ما برای برد در این بازی آمدیم. در حالیکه احترام زیادی برای کامبوج قائل هستیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی در جدول گروه خود رو به بهبود است و بازی با کامبوج چه تاثیری برای ایران در جدول رده‌بندی خواهد داشت، تصریح کرد: ما برای این به بحرین آمدیم که صد درصد امتیازات را کسب کنیم و کاری به محاسبات و اما و اگرها نداریم که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. تمام بازیکنان، کادرفنی و همه اعضا باید تمرکزشان روی بازی با کامبوج باشد و از آنها می‌خواهم که بازی با عراق و اما و اگرها را فراموش کنند. ما هرآنچه که در توان داریم را برای این بازی خواهیم گذاشت و کاری به اما و اگرها نداریم.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۱۲ امتیاز را به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در رده دوم گروه سوم مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی قرار دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *