جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

الهویی: فدراسیون فوتبال عدالت را رعایت کند/داور یک عذرخواهی دیگر به ما بدهکار شد

الهویی: فدراسیون فوتبال عدالت را رعایت کند/داور یک عذرخواهی دیگر به ما بدهکار شد

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به همه تیم‌ها با یک چشم نگاه کند و کمیته داوران عدالت را رعایت کند.امیدوارم دوستان عزیز در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کمک کنند فضای عادلانه در فوتبال نه فقط برای ما برای همه باشگاه‌ها ایجاد شود که شایستگی تیم‌ها، جایگاه آن‌ها را در جدول تعیین کند. فوتبال ما به این صورت پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش  فارس، سعیدالهویی در نشست خبری پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی امروز یکی از بهترین بازی‌های هفته هشتم بود و خوشحالیم که هوادران از تماشای این بازی لذت بردند. هردو تیم می توانستند با موقعیت‌هایی که ایجاد کردند برنده بازی باشند.

وی ادامه داد: البته ما کم شانس بودیم که موقعیت‌هایمان را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و البته خوش شانس بودیم که پنالتی تیم حریف از دست رفت. هرچند در مورد پنالتی ها صحبت زیاد داریم. فکر می کنم اتفاقاتی که از نظر داوری می‌افتند خیلی جای بحث و کارشناسی دارد.

مربی گل گهر در خصوص اعتراض به داوری گفت: ما روی پنالتی اول که صحنه خیلی تاثیر گذاری است بسیار اعتراض داشتیم. به خاطر اینکه تصویر را هم بلافاصله مشاهده کردیم و آن صحنه پنالتی نیست. متاسفانه سیدعلی اشتباهی به زعم ما انجام داد. حالا کارشناسان باید نظر بدهند ولی ما با تصاویری که هم از دوربین باشگاه خودمان و هم تلویزیونی دیدیم پنالتی نبود. نسبت به این صحنه اعتراض داشتیم.

وی افزود: وقتی شما در زمین حریف بازی می‌کنید، سوار بازی می‌شوید و یکی دو موقعیت اول بازی را ایجاد می‌کنید و بعد روی یک صحنه خیلی ساده داور یک اشتباه بزرگ برای شما می‌کند به هرحال این ناراحتی و عصبانیت دارد. فراموش نکنید که در این فصل داوران 4 پنالتی با پنالتی امروز علیه ما گرفتند که فقط یک پنالتی درست بوده، این حرف ما نیست. حرف کارشناسان است. سه پنالتی اشتباه مثل پنالتی بازی ما در آبادان، کاملا جریان بازی را عوض می کند و تیم را از نظر ذهنی به هم می‌ریزد.

الهویی تصریح کرد: فکر می کنم سید علی روی پنالتی اول اشتباه کرد. روی پنالتی دوم اعتراض نداریم، کاملا پنالتی بود. اما پنالتی اول را اشتباه کرد. او قبلا یک بار عذرخواهی کرده بود و یک عذرخواهی دیگر هم بابت پنالتی که برای حریف گرفت به ما بدهکار شد.

مربی گل گهر در مورد اینکه شاید خوش شانسی گل گهر باعث برگشت این تیم به بازی شد و آیا این یک امتیاز عادلانه بود، اظهار داشت: طبیعتا پنالتی دوم که از دست رفت به ما خیلی کمک کرد ولی یادمان نرود کیفیت و شکل بازی که ما ارائه می‌دادیم آنقدر خوب بود که نه تنها در نیمه اول بلکه در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم. ذوب‌آهن را که یکی از تیم‌های خوب لیگ است را مجبور کردیم به ضد حملات و پاس های بلند از خط دفاع دل ببندد. البته تاکتیکشان این بود و کاری به آن نداریم.

وی افزود:‌ باکیفیت بازی کردیم، گلی هم که به ثمر رساندیم فکر می‌کنم نزدیک به 15 پاس دادیم و به آن منطقه رسیدیم. این‌ها نشان می‌دهد سوار بازی بودیم. البته که پنالتی به ما کمک کرد ولی فکر می‌کنم کیفیت تیمی ما کمک کرد بازی خوبی را ارائه بدهیم و واقعا از نتیجه مساوی ناراضی هستیم.

الهویی با اشاره به درخواست گل گهر از فدراسیون فوتبال عنوان کرد: باید مطلبی را بگویم که مدنظر امیرقلعه‌نویی هم هست. خدارا شکر گل گهر از یک شهر کوچک 300 یا 400 هزار نفری در حال تبدیل شدن به یک باشگاه نمونه در فوتبال کشور است. بحث بازی امروز نیست. آنچه ما از فدراسیون فوتبال می خواهیم این است که به همه تیم‌ها با یک چشم نگاه کند و کمیته داوران عدالت را رعایت کند.

وی افزود: نباید افرادی که قرار است قضاوت عادلانه داشته باشند کاری انجام بدهند که تیم‌ها و مربیان حریف این شائبه برایشان به وجود بیاید که شاید جامعه فوتبال نمی‌خواهد یک باشگاه جدید از یک شهر کوچک موقعیت خوبی در فوتبال ایران پیدا کند. امیدوارم دوستان عزیز در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کمک کنند فضای عادلانه در فوتبال نه فقط برای ما برای همه باشگاه‌ها ایجاد شود که شایستگی تیم‌ها، جایگاه آن‌ها را در جدول تعیین کند. فوتبال ما به این صورت پیشرفت خواهد کرد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *