شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

امام جمعه سنندج: حفاظت از آرامش اجتماعی اولویت مردم کردستان است

امام جمعه سنندج: حفاظت از آرامش اجتماعی اولویت مردم کردستان است

* ماموستا فایق رستمی یکشنبه شب در همایش متنفذین، نخبگان و اقشار شهرستان سنندج با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاید یک عده‌ای به خیال باطل خود بخواهند که به مقابله با اسلام بپردازند اما باید این دشمنان اسلام بدانند که خداوند متعال خود از اسلام حفاظت می‌کند.

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: مردم کردستان همواره به دنبال آرامش و آسایش اجتماعی هستند و اجازه نمی دهند که امنیت کشور خدشه دار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی یکشنبه شب در همایش متنفذین، نخبگان و اقشار شهرستان سنندج با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال با صفت رحمت خود همه علوم را به بشریت آموخته است.

وی افزود: ما باید با تأسی از سیره رسول الله (ص) در مسیر صلح، آشتی و امیدآفرینی در جامعه همت گماریم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: امروز شاید یک عده‌ای به خیال باطل خود بخواهند که به مقابله با اسلام بپردازند اما باید این دشمنان اسلام بدانند که خداوند متعال خود از اسلام حفاظت می‌کند.

ماموستا رستمی افزود: مردم کردستان همواره به دنبال آرامش و آسایش اجتماعی هستند و اجازه نمی‌دهند که امنیت کشور خدشه دار شود.

وی خاطرنشان کرد: جان و مال همه انسان‌ها محترم است و آسیب رساندن به جان و مال مردم از جمله مواردی است که اسلام همواره مختلف آن بوده و خواهد بود.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود از مدیران و مسئولان خواست که برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم تمام توان خود را به کار بگیرند.

ماموستا رستمی افزود: ایران اسلامی کشوری است که منادی وحدت و آرامش بوده و این مهم را برای همه بشریت می‌خواهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *