جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

انگلستان گران‌ترین و ایران ارزان‌ترین تیم‌های گروه دوم جام‌جهانی

انگلستان گران‌ترین و ایران ارزان‌ترین تیم‌های گروه دوم جام‌جهانی

سایت ترانسفرمارکت ارزش حدودی تیم‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد که بر این اساس و در گروه دوم، انگلستان گران‌ترین و ایران ارزان‌ترین تیم معرفی شدند.

به گزارش ایرنا،‌ در گروه دوم، تیم فوتبال انگلستان با ارزش تقریبی ۱.۳ بیلیون یورو گرانترین تیم گروه دوم جام‌جهانی قطر است. هری‌کین (مهاجم) با ۱۰۰ میلیون یورو، فیل فودن (هافبک) ۹۰ و رحیم استرلینگ (وینگر) با ۸۵ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکنان سه‌شیرها هستند.

در این گروه، تیم ملی فوتبال آمریکا با رقم حدودی ۲۱۱ میلیون یورو در رده دوم جای دارد. کریستین پولیسچ(وینگر) و کاپیتان این تیم با ارزش ۴۵ میلیون یور در رتبه نخست است و بعد از او وستن مک‌کنی (هافبک) و برندن آرونسون (هافبک هجومی) با ارزش تقریبی ۲۵ میلیون یورو با دیگر بازیکنان ارزشمند این تیم به شمار می‌روند.

ولز که پس از برتری برابر اوکراین جواز حضور در جام‌جهانی را به دست آورد با رقمی بالغ بر ۱۴۳میلیون یورو در رده سوم جای دارد. بن دیویس (دفاع چپ) با ۲۰، دنیل جیمز (وینگر چپ) با ۱۸ و هری ویلسون (مهاجم) با ۱۷ میلیون یورو گرانترین بازیکنان این تیم اروپایی به شمار می‌روند. نکته جالب اینجات که گریت‌بیل ستاره اسبق رئال مادرید که در حال حاضر بدون تیم است ۳ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.

و در نهایت تیم ملی فوتبال ایران با رقمی حدود ۷۷ میلیون یورو ارزان‌ترین تیم گروه دوم جام‌جهانی است. در تیم ایران سردار آزمون (مهاجم) با ۲۵ میلیون یورو گرانترین و با ارزش‌ترین بازیکن ایران معرفی شده و بعد از او مهدی طارمی (مهاجم) با ۲۰ میلیون یورو دیده می‌شود. بعد از این دو ستاره تیم ملی فوتبال ایران به نام علیرضا جهانبخش (وینگر) برمی‌خوریم که با ۴ میلیون یورو در رده بعدی جای دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *