جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

بهنام محمودی: والیبال دچار وقفه شده است/ برای انتخاب سرمربی فعلا صبر می‌کنیم

بهنام محمودی: والیبال دچار وقفه شده است/ برای انتخاب سرمربی فعلا صبر می‌کنیم

پیشکسوت والیبال گفت: توقع از والیبال زیاد است و همه می‌خواهند رشد خود را داشته باشد اما در این مدت دچار وقفه شده است.

به گزارش ایسنا، بهنام محمودی در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران گفت در مورد موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک و تقدیر از پیشکسوتان گفت: این باعث می شود نسل جدید بداند چه کسانی برای ورزش کشور زحمت کشیده‌اند. این مسائل در تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود. امیدوارم این رویه در بخش‌های دیگر هم باشد. ما مرده پرست هستیم و همیشه باید از آدم‌های خوب تقدیر کنیم و به تصویر کشیده شوند.

او در مورد شرایط والیبال گفت: با برگشتن داورزنی که تجربه زیادی دارد توقع از والیبال زیاد است و همه می‌خواهند رشد خود را داشته باشد اما در این مدت دچار وقفه شده است. آیین نامه و مسابقات لیگ اصلاح شد اما مورد اصلی انتخاب سرمربی بود که با همفکری کارشناسان انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که چون رویداد زیاد است و لیگ هم از شهریور شروع می‌شود، فعلا صبر کنیم و با گزینه‌های مختلف صحبت و بهترین نتیجه را رقم بزنیم‌.

محمودی در مورد انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی برای تیم ملی گفت: در مورد سرمربی هنوز تصمیم گرفته نشده است. یک سری ایده وجود دارد که در حال بررسی است. مربیان داخلی توانایی دارند اما باید بررسی شود چون در سال المپیک هستیم و نمی‌توانیم ریسک کنیم.

او در مورد بندهای آیین نامه لیگ گفت: در یک بند آمده بود که یک شهر با یک اسپانسر نمی‌تواند دو تیم داشته باشد که مورد تایید قرار نگرفت. البته ارومیه و گنبد کاووس قرار شد دو تیم داشته باشند. ارومیه مهد والیبال است و مردم آنجا عاشق والیبال هستند.

محمودی در مورد تعلق گرفتن ۱۰ درصد قراردادها به فدراسیون هم گفت: از این ۱۰ درصد دو درصد برای هیات های والیبال استانها و ۸ درصد مربوط به فدراسیون است که این به خاطر رشد و توسعه والیبال است. دریافت ۱۰ درصد از بازیکنان خارجی هم تصویب نشد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *