جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

تاکید آیت الله جنتی بر رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری در سال جاری

تاکید آیت الله جنتی بر رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری در سال جاری

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امیدواریم شاهد رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری و در نتیجه برگزاری انتخابات بسیار با شکوه همراه با انتخاب هوشمندانه و مشارکت اکثریت مردم شریف باشیم.

به گزارش  فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان   به مناسبت حلول سال ۱۴۰۰ پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

یا مُقلِّبَ القُلوبِ و الابَصارِ یا مُدبِّرَ اللَّیلِ و النَّهارِ

یا مُحوِّلَ الحَولِ و الاَحوالِ، حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحالِ

حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت مقارن با ماه شریف شعبان المعظم و میلاد حضرت ولی عصر(عج) را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم بهار طبیعت با بهار جانها همراه شده و سالی سرشار از معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ایران اسلامی باشد.

سالی که گذشت؛ برگ دیگری از زندگی فردی و اجتماعی ما سپری شد و متأسفانه جمعی از هموطنان عزیزمان را به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا که جهان را درگیر خود کرد، از دست داده و غصه‌دار شدیم؛ بر خود لازم می‌دانم از خداوند متعال برای این عزیزان و همچنین برای شهدای سلامت، طلب غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت نمایم.

همچنین جا دارد از ایثار و فداکاری کادر سلامت کشور، پزشکان، پرستاران، بهیاران، پیراپزشکان، بهورزان و کادر بهداشتی و آزمایشگاهی، اورژانس و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و فعالان اداری و ستادی و جهادی و خیرین سلامت مردمی در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا، از صمیم قلب تشکر و قدردانی نمایم.

در سالی که گذشت به رغم تلاش‌های صورت گرفته برای رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم، اقدامات عملی و ملموسی را شاهد نبودیم و متأسفانه توفیق چندانی در این زمینه حاصل نشد که امیدواریم در سال جدید که مقارن با سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است، همه مسئولین کشور با همت مضاعف و همکاری و همیاری و تکیه و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی کشور گره‌های اقتصادی را بگشایند و معیشت مردم عزیز کشورمان را بهبود بخشند.

امسال انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری را در خردادماه پیش‌رو داریم و امیدواریم شاهد رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری و در نتیجه برگزاری انتخابات بسیار با شکوه همراه با انتخاب هوشمندانه و مشارکت اکثریت مردم شریف باشیم.

سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی سال « تولید؛پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها » نامگذاری شده است و إن‌شاءالله به لطف پروردگار و تلاش همه مسئولین و ملت عزیز ایران اسلامی به تمامی اهداف متعالی انقلاب دست یافته و شاهد عزت، شکوه و اقتدار روزافزون کشور و سلامتی، آسایش، آرامش و رفاه مردم عزیزمان و همچنین مسلمانان سرتاسر جهان در این سال باشیم.

احمدجنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

دبیر شورای نگهبان»

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *