جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

تساوی با آسیب و اعتراض به داوری در لیگ برتر هندبال

تساوی با آسیب و اعتراض به داوری در لیگ برتر هندبال

در جریان مسابقات لیگ برتر هندبال دو دیدار کیمیا کاشت و هوانیروز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی پس از تمام برخوردها و آسیب‌ها به تساوی رسید.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از رقابت‌های لیگ برتر هندبال دو تیم کیمیا کاشت و پرواز هوانیروز از گروه A مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی به گفته سرمربیان هر دو تیم بسیار پایاپای و پر برخورد بود و در نهایت هم با تساوی 22 بر 22 به پایان رسید.

در این دیدار حسین حبیبی بازیکن تیم هوانیرو نیز از ناحیه صورت دچار آسیب شد. البته او با این حال در نیمه دوم و دقایق پایانی برای برتری تیمش جنگید.

حسین حبیبی بازیکن تیم پرواز هوانیروز بعد از تساوی مقابل کیمیا گشت، گفت: بازی سختی بود، با بازیکنان پیشکسوت بازی کردیم اما خدا خواست و توانستیم با آن‌ها مقابله کنیم. مسابقه اول و دوم تیم ما بود هرچه پیش رویم قاعدتا با انرژی بیشتر پیش میرویم و بهتر خواهیم شد. آسیب دیدگی هم در هندبال پیش می آید، هندبال است و آسیب هایش.

سروش عرشی سرمربی هوانیروز نیز بعد از تساوی مقابل کیمیا گشت گفت: بازی سخت، حساس و درگیرانه بود. آنقدر درگیری زیاد بود که می‌توان گفت یک بازی هندبال واقعی را شاهد بودیم. بازیکنان از روبه رو هر کاری خواستند کردند. آسیب‌ها زیاد بود اما در کل بازی خوبی بود.

وی در خصوص شک و شبهه‌اش در مورد گل آخر که بعد از سوت داور بوده گفت: من اشتباه کردم، عذر خواهی می‌کنم. نتیجه عادلانه تمام شد. هر دو تیم جوان هستند، مخصوصا تیم ما. خیلی هم خوب بازی کردند. مربی کیمیا گشت هم که مربی خوب و کاربلدی است. بیجاری هم که کارکشته است در آن تیم است. اما ای کاش کمیته داوران در چینش داور دقت بیشتری می‌کرد من اعتراضی ندارم چون همانطور که من اشتباه کردم داور و تیم مقابل هم اشتباه می‌کند. این‌ها نباشد هندبال قشنگ نیست.

ناصر سلیمی سرمربی کیمیا کاشت نیز گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، تیم مقابل خیلی خوب بازی کرد ما هم همه تلاشمان را کردیم. تیم مقابل تیم جوانی است و از نیروی خوبی برخوردار بودند. ما همه تلاشمان را کردیم و امیدوارم در بازی های آتی بهتر ظاهر شویم. نتیجه بازی هم عادلانه بود.

ادامه کار برای کیمیا کاشت: تیم پرواز تیم خوب و قوی بود اما ما سعی می‌کنیم با توجه به اینکه بازیکنانمان اکثرا جوان و نوجوان هستند با کسب تجربه از هر بازی بهتر ظاهر شویم تا در دور بعد بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *