پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

تساوی برای استقلال عادلانه نبود/ سرمربی پرسپولیس باعث تنش شد

تساوی برای استقلال عادلانه نبود/ سرمربی پرسپولیس باعث تنش شد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان می توانستند برنده از دربی ۹۸ بیرون بیایند، گفت: تساوی در این دیدار عادلانه نبود.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن بهار گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۱ برای همه مردم ایران سالی پر از خیر و برکت باشد و باید آرزو کنیم هرچه زودتر ویروس کرونا برای همیشه ریشه کن شده تا مردم بتوانند در آرامش زندگی عادی خود را ادامه دهند.

وی در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: مدتها بود که شاهد چنین بازی جذابی از دو تیم نبودیم. صحنه های زیادی در این دیدار خلق شد که توانست جذابیت های زیادی به بازی بدهد. حضور هواداران هم گرمابخش ورزشگاه شد و آمدن طرفداران دو تیم باعث شد تا هم بعد از دو سال شور و نشاط را در ورزشگاه ببینیم و هم بازیکنان با تعصب بیشتری در زمین بازی کنند.

فرزامی خاطرنشان کرد: استقلال در این دیدار مستحق تساوی نبود و اعتقاد دارم نتیجه ای که رقم خورد، عادلانه نبود. شاید اگر پنالتی ای که بر روی یامگا صورت گرفت توسط داور اعلام می شد، نتیجه به گونه دیگر رقم می خورد اما پنالتی گرفته نشد و ضربه مطهری هم با بدشانسی از کنار دروازه بیرون رفت تا استقلال نتواند نیمه اول را با موفقیت به پایان برساند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال بر اثر یک غفلت در دقایق پایانی بازی دروازه اش باز شد. خیلی ها فکر می کردند آبی پوشان نمی توانند در ادامه بازی آرامش خود را حفظ کرده و نتیجه را تغییر دهند اما کادر فنی توانست با تغییراتی که در نیمه دوم صورت داد و با صحبت هایی که با بازیکنان انجام داد، شرایط را به سود استقلال رقم زده و دیدیم تعویض طلایی مجیدی باعث شد ژستد گل زنی کند و این دیدار با تساوی به پایان برسد.

وی افزود: انتقادات زیادی از ژستد صورت می گرفت. او هفته ها بود که پایش به گل زنی باز نمی شد اما در روزی گل زد که توانست نظر منتقدان را هم تغییر دهد. گل کاملاً حرفه ای که ژستد به ثمر رساند باعث شد فاصله امتیازی سرخابی ها همچنان حفظ شده و استقلال امیدواری بیشتری به قهرمانی داشته باشد.

وی در مورد اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد و نقطه تاریک این بازی رفتارهای سرمربی پرسپولیس بود، اظهار داشت: حرکت های غیرحرفه ای و بعضاً زشت گل محمدی باعث شد تا دقایقی بازی به تنش کشیده شود. انتظار بیشتری از گل محمدی می رفت. او به یک باره از خود بی خود شد و چندین بار الفاظ بدی را به داور نسبت داد. ضمن اینکه بارها به سینه او کوبید و این روند با پادرمیانی بازیکنان و مسئولان هم خاتمه پیدا نکرد. گل محمدی باید آرامش بیشتری از خود نشان می داد. او سرمربی تیم بود و همین رفتارهای او به بازیکنان منتقل شد و پرسپولیس که به دنبال برد بود تا بتواند فاصله امتیازی خود را با استقلال کم کند، در دقایق پایانی کاملاً تمرکز خود را از دست داد و نتوانست به آنچه می خواهد برسد.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال یک بازی گروهی و لذت بخش است. درست است که پرسپولیس به دنبال این بود که فاصله امتیازی خود را با استقلال کم کند اما این دلیل نمی شود که این اتفاقات از سوی سرمربی پرسپولیس رخ دهد و هم زیبایی های بازی را تحت تأثیر قرار داده و هم باعث شود تا جو ورزشگاه به هم بریزد و امیدوارم مسئولین کمیته انضباطی تصمیم قاطعانه ای در این خصوص بگیرند تا دیگر شاهد چنین بی اخلاقی هایی در فوتبال کشورمان نباشیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *