پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

حیدری: موسوی در بازداشتگاه است و تصمیمی برای استعفا ندارد/ ماجدی برای حضور در انتخابات چیزی اعلام نکرده

حیدری: موسوی در بازداشتگاه است و تصمیمی برای استعفا ندارد/ ماجدی برای حضور در انتخابات چیزی اعلام نکرده

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص مسائل مختلف مانند فرآیند انتخابات ارائه کرد.

به گزارش فارس، طهمورث حیدی در خصوص  آغاز به کار کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید 70 روز مانده به انتخابات، فرآیند آن توسط دبیرکل اعلام شود. امروز این کار انجام می شود. ان شاءالله اتفاقات خوبی برای فدراسیون رقم می خورد و هشتم شهریور روز تعیین سرنوشت فوتبال کشور خواهد بود.

وی در مورد اینکه استان ها نقش پررنگی در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال دارند و آیا شائبه‌ای پیرامون سمت و سو دهی آن‌ها حس شده، گفت: معمولا اعضای مجمع فدراسیون فوتبال صاحبان تصمیم گیری فوتبال کشور هستند. ایده های آن ها محترم است و می توانند بین افرادی که کاندید می شوند انتخاب کنند. به نظرم این رایزنی مشکلی ندارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا شهره موسوی به فعالیت خودش ادامه می دهد، عنوان کرد: بله، او متاسفانه مشکلی برایش به وجود آمده و در بازداشتگاه است. امیدوارم مشکل او حل شود. حضور او هنوز مشکل قانونی ندارد مگر اینکه محکومیت کیفری برایش ایجاد شود که بحث دیگری است.

حیدری در مورد اینکه در مجمع عمومی گفته شد ممکن است برکنار شود، گفت: نه، بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد مگر اینکه شرایطی ایجاد شود که فدراسیون به صورت قانونی نتواند از وجود او استفاده کند.

وی در مورد اینکه آیا موسوی استعفایی نداده، اظهار داشت: نه، تصمیمی برای استعفا ندارد. هروقت از او خواستیم و از طریق مراجع قانونی رایزنی کردیم، به صورت آنلاین در جلسه حاضر شد.

حیدری در خصوص اینکه آیا هیات رئیسه ضرب الاجلی برای موسوی تعیین نکرده تا اگر مشکلش را برطرف نکرد استعفا بدهد یا برکنار شود، گفت: این مساله به نظر خودش بستگی دارد. به هرحال مجمع به او رای داده، تا وقتی هم که محکومیت کیفری برایش ایجاد نشود ما نمی توانیم نظر بدهیم. کمیته بانوان هم به همراه دبیر کل و سرپرست فدراسیون فوتبال کارهایش را انجام می دهند و اجازه ندادند مشکلی به وجود بیاید. تیم ملی بانوان هم به تورنمنت کافا اعزام خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد آغاز روند انتخابات عنوان کرد: این مسائل را دبیرکل اعلام می کند. من دخالت نمی کنم اما فکر می کنم امروز اعلام و تعیین تکلیف خواهد شد.

حیدری در خصوص اینکه امضای کارمانی فر جعل شده، گفت: بعید می دانم چنین کاری شده باشد. من اطلاعاتی ندارم. ان شاالله چنین اتفاقی نیفتاده باشد.

وی در مورد معرفی جایگزین مهرداد سراجی اظهار داشت: چون جلسات هیات رئیسه از حد نصاب افتاده، یکی از بحث هایی که هنوز خیلی به آن ورود نکرده اند این موضوع است. چون هشتم شهریور برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف می شود در مورد نماینده باشگاه ها هم همان جا تصمیم گیری می شود. اینکه هیات رئیسه یا سرپرست خیلی ورود نکردند به خاطر این است که ما تا هشتم شهریورماه 70 روز مهلت داریم و در این مدت تعیین تکلیف می شود.

حیدری در خصوص اینکه آیا ماجدی برای انتخابات فدراسیون فوتبال تصمیمی دارد، گفت: تا الان چیزی اعلام نکرده است، اما احتمال می‌دهم اگر قرار باشد شرکت کند باید استعفا بدهد. درباره حضور او کارشناسان حقوقی باید نظر دهند.

انتهای پیام/ ت 1160

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *