جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

خذیراوی: نمایش استقلال فراتر از فوتبال ایران بود

خذیراوی: نمایش استقلال فراتر از فوتبال ایران بود
*استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نمایش فوق‌العاده‌ای را به اجرا گذاشت و توانست به یک پیروزی پرگل برسد.  نمایشی که فراتر از فوتبال ایران بود و همه از تماشای این مسابقه جذاب و دیدنی لذت بردند.

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: دیدارهایی که استقلال طی این هفته‌ها به نمایش گذاشت، فراتر از فوتبال ایران بود و همه از تماشای مسابقات این تیم لذت بردند.

«مجاهد خذیراوی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نمایش فوق‌العاده‌ای را به اجرا گذاشت و توانست به یک پیروزی پرگل برسد.  نمایشی که فراتر از فوتبال ایران بود و همه از تماشای این مسابقه جذاب و دیدنی لذت بردند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در چند هفته اخیر نشان داده به همان تیمی پر قدرت تبدیل شده که همه هواداران انتظار آن ‌را می‌کشیدند.

خذیراوی تصریح کرد: آهنگ تهاجمی استقلال ریتم دلنوازی داشت و استقلال ۵ گل زد و حتی می‌توانست تعداد گل‌های خود را در این مسابقه بیشتر کند.

وی تاکید کرد: استراماچونی از بازیکنان استقلال به شناخت کامل و کافی رسیده و بهترین شکل ممکن از آنها در زمین مسابقه استفاده می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: این استقلالی که در ۲ هفته اخیر لیگ برتر مقابل تیم‌های تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان مشاهده کردیم، مدعی اول قهرمانی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌تواند به سال‌ها ناکامی در فوتبال ایران پایان دهد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *