شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

خسروی‌وفا: زنان ورزشکار توانمندی خود را اثبات کرده‌اند

خسروی‌وفا: زنان ورزشکار توانمندی خود را اثبات کرده‌اند

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: امروز زنان قهرمان پارالمپیک، توانمندی خود را اثبات کرده اند و نیازی نیست شرایط ویژه‌ای برای آنان در میدان ورزشی قایل شویم.

به گزارش ایرنا، محمود خسروی‌وفا  این اظهارات را روز سه‌شنبه در پایان مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد و افزود: سه ورزشکار طلایی زن ساره جوانمردی در تیراندازی، زهرا نعمتی در تیر و کمان و هاشمیه متقیان در دو و میدانی پارالمپیک توکیو داشتیم  که نعمتی پس از کسب طلای بازی‌های ۲۰۲۰ برای کمیته ورزشکاران انتخاب شد و فکر می‌کنم جزو ۱۰ نفری است  که در تمام بازی‌ها  به عنوان نماینده ورزشکاران در رقابت‌ها حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: برای حضور آنها در مجامع بین‌المللی و کسب کرسی یک نفر رییس و دبیر برای هیات رییسه کمیته بین‌المللی پارالمپیک می خواهند که از اکنون باید تلاش کنیم تا در آینده ریاست یا دبیری این مسئولیت را برعهده بگیرند که در هیات رییسه آی پی سی باشند.

رییس کمیته پارالمپیک درباره مجمع امروز هم توضیح داد: در این مجمع گزارش حسابرس بیان شد که این به دلیل شفاف‌سازی بود. گزارش بازرس هم داده شد و در نهایت انتخابات خزانه‌دار به دلیل بازنشستگی خزانه‌دار قبلی برگزار شد و نعیمه نعیمی به مدت چهار سال انتخاب شد. همچنین ما یک فرد در هیات اجرایی داشتیم که استعفا کرد و مجمع سال گذشته به دلیل کرونا برگزار نشد در نهایت در مجمع امروز محمدشروین اسبقیان  رییس فدراسیون جانبازان به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

خسروی وفا این را هم اضافه کرد که اعضای مجمع ۶۰ نفر که دارای پست حقوقی هستند.

بیستمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک سه‌شنبه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *