پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

رسول پناه: 250هزار یورو از مطالبات برانکو تامین و فردا به حسابش می‌نشیند

رسول پناه: 250هزار یورو از مطالبات برانکو تامین و فردا به حسابش می‌نشیند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 250هزار یورو از مطالبات برانکو را برای انتقال فرستادیم و فردا در حسابش می‌نشیند.

به گزارش  فارس، مهدی رسول پناه در مورد پرداخت مطالبات برانکو اظهار داشت: بخشی از ارز مورد نیاز برانکو امروز تامین شد. 250هزار یورو امروز تامین شد و برای انتقال فرستادیم. ان شاالله فردا احتمالا در حسابش می‌نشیند.

وی ادامه داد: فردا هم مقدار دیگری از ارز او تامین می‌شود و در این یکی دو روزه سعی می‌کنیم به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید، بتوانیم تسویه کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بحث انتقال پول و مذاکرات با وزارت امور خارجه به کجا رسیده، گفت: این بحث مربوط به وزیر امور خارجه  نبود. ما با بخش مالی این وزارتخانه صحبت کردیم، چون گفتند اگر پول را دریافت کنند بحث پرواز و پست آن وجود دارد و خیلی زمان بر است.  بنابراین تعهد کارمزد انتقالش را بر عهده گرفتیم تا پول واریز شود و هرچه سریع تر به حساب برانکو بنشیند. می دانم هوادران خیلی نگران هستند. ولی واقعا انتظار داشتیم به ما کمک کنند. هیچ پولی هنوز به حساب باشگاه واریز نشده و هیچ کمکی هم نشده است.

وی تصریح کرد: ما منتظر کارگزار بودیم. هنوز کمکی از آن‌ها نرسیده، منتظر بودیم پولی را واریز کنند. شرایطی را تعیین کرده بودند اما برای ما شرایط باشگاه خیلی مهم تر است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت شجاع خلیل زاده عنوان کرد: در مورد شجاع ان‌شاءالله جلسه هیات مدیره فردا یا پس فردا برگزار می‌شود. الان بحث مهم ما مساله برانکو است. دغدغه همه مردم است و آن‌ها نگران هستند. الان تمام فکر و ذکر ما معطوف به بحث برانکو است.

رسول پناه در مورد ناراحتی یحیی گل‌محمدی و اینکه گفته می‌شود مدیربرنامه‌ها یا وکیلش در مسائل باشگاه خیلی دخالت می‌کنند، اظهار داشت: نه، اجازه بدهید بعدا در این مورد صحبت کنیم. الان دغدغه ما این‌ها نیست، پول برانکو است.

وی در مورد وضعیت بشار رسن گفت: او امروز به باشگاه آمد، قرار است فردا جلسه‌ای با خودش بگذاریم.سرمربی و سرپرست تیم را هم دعوت می‌کنیم ببینیم چه نتیجه‌ای به دست می‌آید.

رسول پناه در مورد اینکه آیا نقل و انتقالات پرسپولیس ادامه دارد، عنوان کرد: بله.

وی در مورد رادوشوویچ گفت: اجازه بدهید در مورد این مسائل فردا صحبت کنم. همه بحث بازیکنان را قرار است در جلسه هیات مدیره مطرح کنیم. وقتی به نتیجه رسیدیم اطلاع رسانی می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بحث مجوز حرفه‌ای به کجا رسیده، اظهار داشت: تمام شده، آن را بارگزاری کردیم و فرستادیم.

وی در مورد اینکه اعلام کرده بود باشگاه 148میلیارد بدهی دارد، گفت: الان نگفتم. آن زمانی که مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتم، گفتم.

رسول پناه در مورد اینکه شرایط همراهی با کارگزار چیست، گفت: اجازه بدهید بعدا در این مورد صحبت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود افشین پیروانی قرار است از باشگاه جدا شود، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود افشین پیروانی قرار است از باشگاه جدا شود، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

رسول پناه در مورد اینکه چون پیروانی از مدیرعامل حمایت می‌کنند، برخی پیشکسوتان مخالف او هستند و به همین خاطر معتقدند بهنام ابوالقاسم پور قرار است جایگزین پیروانی شود، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست. عده‌ای برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کنند. چنین چیزی اصلا صحت ندارد. ما هم سعی داریم حاشیه‌ها را زیاد نکنیم.

وی در خصوص اینکه چرا روابط عمومی باشگاه استعفا کرد، گفت: لازم است از زحمات حسابی تشکر کنم. به او تسلیت می‌گویم به خاطر فوت یکی از بستگانش. حسابی به خاطر مشکلات خانوادگی که داشت به من گفت واقعا مشکلاتش حاد است. او استعفا داد و ما هم پذیرفتیم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *