جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

سرمربی فوتسال زنان مس: فدراسیون فوتبال تیم ملی را فراموش کرده است

سرمربی فوتسال زنان مس: فدراسیون فوتبال تیم ملی را فراموش کرده است

 سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان، گفت: نمی‌دانم سیاست فدراسیون فوتبال چیست زیرا تیم ملی زنان را فراموش کرده‌اند و این موضوع می‌تواند سبب بی‌انگیزه شدن بازیکنان شود.

«عاطفه رضایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امیدوارم هر فردی که ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده می گیرد، بتواند برای فوتبال و فوتسال زنان و مردان خوب کار کند و حق آنان را بگیرد. نه آنکه فقط به دنبال رای و مدیریت باشد و کاری برای ورزش زنان و مردان انجام ندهد. رییس فدراسیون فوتبال باید برای زنان دلسوز باشد و درد اصلی آنان را بفهمد.

وی افزود: به نظر می‌رسد که تیم ملی فراموش شده زیرا اصلا حرفی از آن نیست. نمی دانم سیاست فدراسیون فوتبال چیست و چه کار می‌کنند. آنان بیخیال تیم ملی شدند و این موضوع می‌تواند موجب بی انگیزه شده بازیکنان شود.

رضایی همچنین در خصوص شکست برابر تیم صنعت نفت آبادان، گفت: همواره شرایط بر وفق مراد ما نیست. تیم نفت آبادان تیم بسیار خوبی است.  بازی برابر این تیم به ویژه در زمین آنان همواره سخت است.

وی افزود: در این دیدار از بازیکنانم راضی نبودم زیرا نتیجه جور دیگری رقم خورد و بازی را واگذار کردیم. در حال حاضر باید بررسی کنیم که دلیل این شکست چه بوده است. هرچند اگر قرار باشد که جزو چهار تیم صعود کننده باشیم، نمی توانیم امتیازی را از دست دهیم. باید از جایگاه قهرمانی خود دفاع کنیم و در بازی های باقی مانده حتی یک امتیاز هم از دست نمی دهیم.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: با وجود بحران کرونا اما وضعیت بازی ها تاکنون خوب بوده و مسافتی که باید تا شهر میزبان طی کنیم حتی با پرواز هم دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی بازی ها در دو گروه با تعداد زیادی از تیم ها برگزار شود، کیفیت فدای کمیت می شود. هنگامی که تیمی ۲۰ گل می خورد این امر وجهه خوبی برای فوتسال زنان ندارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *