پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

سفیر پیشین پاکستان در آمریکا: انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری قدرتمند تبدیل کرد

سفیر پیشین پاکستان در آمریکا: انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری قدرتمند تبدیل کرد

سیاستمدار ارشد و سفیر پیشین پاکستان در آمریکا پیروزی انقلاب اسلامی و شکوفایی آن را دستاورد بزرگی برای ملت ایران تعبیر کرد و گفت: انقلاب، از جمهوری اسلامی ایران یک کشور پرنفوذ و قدرتمند در منطقه ساخته است. امام راحل، رهبری با بصیرت بود که ملت ایران را در برهه سختی برای به ارمغان آوردن انقلاب اسلامی متحد کرد.

خانم «سیده عابده حسین» روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا در اسلام‌آباد افزود: انقلاب اسلامی ضمن قدرتمند ساختن ایران به پویایی و بالندگی خود ادامه می‌دهد.

عابده حسین فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم ایران تبریک گفت و اظهار داشت: انقلاب، در تغییر سرنوشت ملت ایران بسیار موفق و موثر بود هرچند برخی از کشورها ساز مخالف با آرمان‌های ایران زدند اما مردم این کشور با وجود همه مخالفت‌ها شجاعانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

این دیپلمات برجسته و چهره سیاسی پاکستان افزود: ملت ایران با رویکرد شجاعانه و وفاداری به اصول و آرمان‌های انقلاب متعهد ماندند و در این مسیر مخالفت‌های خارجی هیچ خللی برای آنان ایجاد نکرد.

وی با تجلیل از نقش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در رهبری ملت ایران، گفت: امام راحل، رهبری با بصیرت بود که ملت ایران را در برهه سختی برای به ارمغان آوردن انقلاب اسلامی متحد کرد.

عابده حسین که در سال های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۳ سفیر پاکستان در آمریکا بوده است، گفت: رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تحسین برانگیز است و بر اساس همین اصول و آرمان، ملت ایران چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

وی افزود: پیروی نظام و مردم ایران از اصول انقلاب باعث تحکیم جایگاه این کشور و افزایش نفوذ منطقه‌ای آن شده است.

سیده عابده حسین، آینده انقلاب اسلامی ایران را روشن و اطمینان بخش دانست و تاکید کرد: انقلاب در ایران به رغم تبلیغات منفی و کارشکنی‌های خارجی به شکوفایی خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *